Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Při tragické nehodě zemřel strojvedoucí

ÚPOŘINY - K tragické železniční nehodě došlo v pátek ráno na trati mezi Velvěty a Úpořinami na Ústecku. Z dosud nezjištěných příčin tady do sebe narazily dva nákladní vlaky. Jeden člověk zemřel, škody jdou do milionů.

České dráhy na svém webu uvádějí, že předpokládaný čas obnovení provozu bude v průběhu sobotního dopoledne...


Ranní pohled na tragickou železniční nehodu (30. října 2015, Drážní inspekce).

O střetu informovala v dopoledních hodinách Drážní inspekce. "Ve 4.57 hodin se mezi Velvěty a Úpořinami na Ústecku srazily nákladní vlaky. V důsledku srážky vykolejily čtyři vozy a byl usmrcen strojvedoucí," uvedl tiskový mluvčí Drážní inspekce Martin Drápal. Dle informací z místa mimořádné události projel jeden z nákladních vlaků návěstidlo zakazující jízdu ve stanici Řehlovice a následně narazil před vjezdem do stanice Úpořiny do stojícího nákladního vlaku. 

Během nedovolené jízdy z Řehlovic do Úpořin byl použit generální stop, který na všech návěstidlech zobrazí signál 'Stůj', nicméně vlak se nepodařilo zastavit. "Příčiny a okolnosti vzniku mimořádné události zjišťujeme v místě jejího vzniku," dodal odpoledne Drápal. Provoz na trati byl okamžitě zcela přerušen.


Nehoda si vyžádala jednu oběť (30. října 2015, Drážní inspekce).

České dráhy přerušily provoz na trati 131 v úseku mezi stanicemi Řehlovice a Úpořiny a v tomto úseku je zavedena náhradní autobusová doprava, kterou zajišťují autobusy Dopravního podniku města Ústí nad Labem. 

Původně média informovala o tom, že je přerušen provoz na hlavním tahu z Ústí nad Labem do Chomutova a dále do Chebu. Tiskový mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský ale ještě během dopoledne ubezpečil, že tomu tak není. "Jde o vedlejší trať, na které jsou v provozu pouze menší motorové soupravy ve dvouhodinovém intervalu. Provoz na hlavní železniční tepně z Ústí nad Labem přes Teplice do Bíliny a dále na Karlovarsko není nijak dotčen," uvedl v pátek krátce po 10.00 hodině Šťáhlavský.


V lokomotivě zemřel strojvedoucí (30. října 2015, SŽDC).

Náhradní autobusová doprava je zavedena v celém vyloučeném úseku. Z důvodu policejní uzavírky silnice vedoucí podél trati u místa vykolejení ale není obsluhována zastávka Velvěty a náhradní autobusová zastávka je umístněna na autobusové zastávce "Bystřany,Úpořiny rozcestí" zhruba 2 km od železniční zastávky. Za úsekem s náhradní dopravou vlaky jedou zhruba o 10 až 20 minut zpožděné.

"Celkově byla škoda prozatím odhadnuta na 25 milionů korun, přičemž škoda na trati byla prozatím odhadnuta na 1 milion, na předním nákladním vlaku 4 miliony a na vlaku, který narazil do stojícího vlaku, pak 20 milionů," dodal Drápal. 


Provoz na trati je zcela zastaven (30. října 2015, SŽDC).

Železnice teď

Kubova Huť:
zdroj: https://www.sumavanet.cz/

Kořenov:
zdroj: http://www.zubacka.cz/

Tip na další webkamery
nám pošlete na mail!

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!