Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Práce na novém Trojském mostě už finišují

PRAHA – Práce na novém Trojském mostě se přehouply do velkého finále. V oblasti Troji dochází k finalizaci komunikačních úprav, které souvisí mimo jiné i s dokončením výstavby tunelového komplexu Blanka.

Na Trojský most se nyní instalují lana. Pak přijde demontáž podpěr, které zmizí jako poslední. Pak už bude zbývat zahájit provoz.


Pod mostem ČD začne nová trať přes Trojský most. Foceno 30. prosince 2012.

O výstavbě Trojského mostu a proměně holešovické oblasti své čtenáře Informační portál Vlčoun.cz již informoval. Tehdy zbývalo zvednout poslední středový oblouk, díky čemuž byla dokončena hrubá stavba mostu.

Čtěte také...
- Nový Trojský most se tyčí nad Holešovicemi (21. října 2012)
  (zdroj: www.vlcoun.cz)


Vyjíždějící tramvaj linky 7 z kobyliské vozovny na jednokolejce. Foceno 30. prosince 2012.

Ke svaření oblouků 262 metrů dlouhého mostu došlo 18. listopadu loňského roku. „Pracovníci Metrostavu Divize 5 dílce následně uvolnili ze závěsů hydraulického systému, které se zvedaly, a oblouk se stal samonosným,“ informovala společnost Metrostav.


Rozsáhlé komunikační úpravy na trojském zhlaví mostu. Foceno 30. prosince 2012.

V současné době je v plném proudu finalizace výstavby, neboť hrubá stavba mostu je hotová. Pro lepší orientaci čtenářů poslouží také vizualizace hotového mostu včetně komunikačních úprav, které se již dnes v místě dostatečně viditelně rýsují.

Zatím nejrozsáhlejší změny jsou patrné na pravém břehu Vltavy v Troji, kde motoristé v obou směrech využívají nové jízdní pruhy.


Vizualizace definitivního napojení v Troji u tunelu Blanka (printscreen).

Trojský most momentálně čeká na instalaci zábradlí a definitivní pokládku asfaltu. Následně proběhne stavba tramvajové tratě, která bude fungovat jako trvalá přeložka tratě v části ulic Partyzánská a K Vltavě společně s dočasným tramvajovým mostem.

V novém úseku nebude žádná zastávka, dojde k přesunutí zastávky „Trojská“, a to v souvislosti s napojením na trať v Trojské ulici.


Dnes už most vypadá jinak: má napnutá lana. Foceno 30. prosince 2012.

Součástí vozovky od mostu k Trojské ulice bude tak světelně řízená křižovatka, která dopravu napojí na výjezd z tunelu Blanka.


Autobus linky číslo 112 míjící zastávku Povltavská, v pozadí most. Foceno 30. prosince 2012.

Otázkou zůstává vedení autobusové linky číslo 112. Nabízí se prakticky dvě varianty. První varianta počítá se zachováním současné trasy přes zastávky Pelc-Tyrolka a Povltavskou ulicí.

Druhá varianta by umožnila zkrácení trasy, neboť autobus by mohl po výjezdu z obratiště Nádraží Holešovice odbočit vpravo do ulice Na Zátorách a přes Trojský most se napojit v zastávce Povltavská na svoji trasu.


V těchto místech se bude napojovat trať na Trojský most. Foceno 30. prosince 2012.

Právě druhá varianta je sice výhodnější pro obyvatele Troji, protože by se zkrátila jízdní doba linky přibližně o pět minut, ale došlo by ke zrušení obsluhy zastávky Pelc-Tyrolka.


Detailní pohled vizualizace na trojské zhlaví mostu (printscreen).

Po dokončení a následném zprovoznění nového mostu přes Vltavu, ke kterému má podle předpokladů dojít přibližně v první polovině roku 2014, bude odstraněn dočasný tramvajový most, tzv. rámusák. Ten je v současné době využívám už pouze jednokolejně.


Nový územní plán znázorňující budoucí podobu Troji (printscreen).

Praha teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Redakce Praha:

201 praha
Krajská redakce Vlčoun.cz:
- Filip Vlček
- František Živnůstka
- Martin Röslein

Chcete posílit náš tým?
Možná hledáme právě vás!
Více informací zde.

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!