Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Výluka 29. června - 11. srpna 2013

ÚSTÍ NAD LABEM - Výstavba protipovodňových opatření podél Labe se dostala do druhé poloviny. Stavbaři se po dokončení základů mobilní stěny U Pěti oblouků přesunuli k mostu Dr. Edvarda Beneše.

To si ovšem v závěru června vynutilo přerušení trolejbusového provozu na Střekov, a tak na linkách číslo 60 a 62 jezdí autobusy.


Podjezd s jedním z posledních trolejbusů. Foceno 28. června 2013.

Původně měla výluka začít již v první polovině června. Plány ale zkomplikovala velká voda, která nenadále zpustošila část republiky. Kvůli tomu se zdrželo dokončení výstavby protipovodňových opatření U Pěti oblouků.

Nakonec se Střekov s trolejbusy rozloučil v pátek 28. června a od soboty sem začaly jezdit jen autobusy.


Podjezd zaplavený vodou během červnových povodní. Foceno 4. června 2013.

Díky posunutí zahájení prací až na školní letní prázdniny se podařilo zajistit dostatečný počet autobusů na zajištění náhradní autobusové dopravy na trolejbusových linkách na Střekov v celých trasách.


Náhradní autobusová doprava v podjezdu už bez trolejí. Foceno 29. června 2013.

Dopravní podnik města Ústí nad Labem původně od 9. června plánoval, že v pracovních dnech bude trolejbusy linek číslo 60 a 62 od Divadla vést jen na Mírové náměstí, zatímco od Divadla na Střekov bude zajištěna náhradní autobusová doprava linkou X.

Tuto souhrnnou informaci také s předstihem vyvěsil na webové stránky i dotčené střekovské zastávky. Pak ale přišla voda...


Pohled na podjezd ve směru od Předmostí. Foceno 29. června 2013.

Pracovníci vrchního vedení již během noční výluky z pátku na sobotu 29. června odstřihli a odstranili trolejové vedení z podjezdu pod železniční tratí 090, aby se sem hned v sobotu ráno mohli vrhnout stavbaři.


Na linkách číslo 60 a 62 jezdí také Karosy. Foceno 1. července 2013.

Od tohoto data je provoz na linkách číslo 60 a 62 zajištěn náhradní autobusovou dopravou v celých trasách. Především na linku číslo 62 pak dopravce vypravuje kloubové autobusy, chybět samozřejmě nesmí ani Karosa ev.č. 373.

Čtěte také...
Spása ústeckých trolejbusů? Karosa ev.č. 373! (27. dubna 2012)
  (zdroj: www.vlcoun.cz)


Je červenec a místo obsadila stavební technika. Foceno 1. července 2013.


AKTUALIZACE 13. července 2013 - V průběhu prvního červnového týdne se stavbaři dali do práce nejen v podjezdu, ale také v Malé Hradební mezi obchodním centrem Forum a hlavním vlakovým nádražím.


V Malé Hradební se naplno rozjely práce. Foceno 13. července 2013.

Kvůli pracím vysokých stavebních strojů ve zmíněné Malé Hradební bylo nutné dokonce částečně přeložit a v jednom místě zcela odstranit trolejové vedení. Doprava je zde navíc svedena do jednoho jízdního pruhu.


Trolejové vedení je odsunuto ke kraji vozovky. Foceno 13. července 2013.

Magistrát města prostřednictvím své tiskové mluvčí Romany Macové apeloval na řidiče, aby se místu vyhnuli.


Jedna z trolejbusových stop je odstřižená. Foceno 13. července 2013.

Zároveň začala finalizace prací před uzavřeným jízdním pruhem v podjezdu pod železniční tratí. Stavbaři také začali s betonáží základů pro mobilní protipovodňovou hráz, po jejímž dokončení se přesunou před zbývající jízdní pruhy.


Doprava v Malé Hradební je svedena do jednoho pruhu. Foceno 13. července 2013.


AKTUALIZACE 20. července 2013 - Další komplikace s sebou přinesla uzavírka mostu Dr. Edvarda Beneše a částečná uzavírka podjezdu. Provoz městské hromadné dopravy je ale v podjezdu nadále zachován.


Podjezd je částečně uzavřen, dopravu řídí semafory. Foceno 24. července 2013.

Od neděle 21. července došlo k otevření levého podjezdu (z pohledu od křižovatky Předmostí), ale zároveň k uzavření středního a pravého podjezdu. Kvůli tomu došlo k instalaci semaforu, doprava je díky němu řízena kyvadlově.


Na lince číslo 62 se často objevuje Karosa ev.č. 373. Foceno 24. července 2013.

Zároveň došlo k vyloučení automobilové dopravy v podjezdech vyjma MHD a integrovaného záchranného systému.

Objízdná trasa pro osobní auta ve směru z centra vede přes Mariánský most, zpátky mohou motoristé buď též přes Mariánský most nebo sjezdem z mostu Dr. Edvarda Beneše do Přístavní ulice.


Z protisměrného podjezdu vyjíždí autobus linky číslo 60. Foceno 24. července 2013.

Stavební práce by měly skončit 11. srpna s tím, že od pondělí 12. srpna bude plně obnoven trolejbusový provoz na Střekov. Během víkendu 10. a 11. srpna by mělo dojít k návratu trolejového vedení a pantografické zkoušce.

Informační portál již několik let sleduje výlukovou činnost v ústecké městské dopravě, nejinak je tomu také při této výluce.


Provoz na lince číslo 62 zajišťují vesměs kloubové vozy. Foceno 24. července 2013.

Náhodný obrázek

21433222_1402064666508370_4201914714587618460_n.jpg

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Hledání na i-portálu

 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!