Výluka 17. března 2012
Pokračující opravy hlavního tahu spojujícího dálnici D8 se spojnicí Prahy a Děčína jsou v plném proudu. V sobotu 17. března proto proběhla další etapa prací, a sice frézování vozovky v Krušnohorské ulici.
Kvůli tomu bylo nutné nahradit hned čtyři trolejbusové linky náhradní autobusovou dopravou.
Celkový pohled na Krušnohorskou ulici shora. Foceno 17. března 2012.
Od ranního výjezdu byly nahrazeny autobusovou dopravou trolejbusové linky číslo 51, 52, 60 a především linka 55, která Krušnohorskou ulicí přímo projíždí. Linky jezdily podle platných jízdních řádů pro sobotu.
Citybus ev.č. 15 projíždí po zčásti odfrézované silnici. Foceno 17. března 2012.
Důvodem bylo frézování vozovky v Krušnohorské ulici. První etapa rekonstrukce začala již v listopadu loňského roku, kdy byla v rámci dvou víkendů opravená vozovka v Hoření ulici. Informační portál Vlčoun.cz o této výluce čtenáře informoval.
Během této výluky silničáři odfrézovali a následně znovu položili asfaltový koberec v délce 600 metrů.
Náhradní doprava za linku 55 míří k zastávce Krušnohorská. Foceno 17. března 2012.
Ačkoli se silničáři při této akci objevili jen v relativně krátkém, 250 metrů dlouhém, úseku (od ulice Hoření až po křižovatku u hoteláku), kterým projíždí o víkendu jediná linka, dotkla se výluka také dalších tří.
Důvodem tohoto opatření je nevhodné rozdělení trakční sítě do úseků, které musely být vypnuté.
Vozy Tatra blokovaly prostor zastávky Krušnohorská. Foceno 17. března 2012.
Určitou kuriozitou bylo nasazení kloubového nízkopodlažního autobusu ev.č. 703, který se objevil na garantovaném nízkopodlažním pořadí linky číslo 51. Ten bývá při výlukách nasazován často, při výše zmiňovaných výlukách jezdil na lince číslo 52 a 54.
Nízkopodlažní kloubový autobus se objevil na lince číslo 51. Foceno 17. března 2012.
Výluka bude nejspíš další víkend pokračovat druhou etapou; pokládkou definitivní vrstvy asfaltu.
Ze zastávky Pivovar odjíždí vůz ev.č. 703 na lince číslo 51. Foceno 17. března 2012.