Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Myčka nefunguje, čeká se na náhradní díly

PRAHA - Mycí linka v provozovně Hostivař pražského dopravního podniku je od poloviny března v poruše. Autobusy, které odtud každodenně vyjíždí, jsou vzhledem k charakteru počasí den ode dne špinavější.

Podle vyjádření tiskového oddělení pražského dopravního podniku čeká firma zajišťující opravu na dodání náhradních dílů.


Pohled na špinavá zadní čela autobusů. Foceno 26. března 2013.

Zatím, co autobusy z vršovické nebo řepské garáže jezdí relativně čisté, na přesný opak si stěžují pracovníci garáže Hostivař.

"Už delší dobu se u nás vůbec nemyjí vozy. Je to docela ostuda naší garáže, když vidíte stát autobusy na Želivského a jen hostivařské autobusy jsou nemyté, kdežto ostatní se blýskají," napsal Informačnímu portálu Vlčoun.cz jeden z řidičů. "Můžete zjistit, co se děje a proč se vozy nemyjí?," zeptal se. Informační portál Vlčoun.cz se proto obrátil na dopravní podnik.


Podobně špinavé vozy vyjíždí z Hostivaře už několik dnů. Foceno 26. března 2013.

Podle Anety Řehkové z tiskového oddělení je příčinou technická závada myčky. "Mycí rám v Hostivaři je od 18. března 2013 odstaven pro poruchu, dodavatel opravy zajišťuje náhradní díly," ujistila Řehková.

Vysvětlila ale, že mytí autobusů probíhá také v závislosti na klimatických podmínkách. Stručně: Pokud mrzne, vozy se nemyjí.


Srovnání hostivařského (vlevo) a vršovického busu (vpravo). Foceno 26. března 2013.

Pokud se teploty pohybují okolo 0°C, je zakázáno vnější mytí autobusů, a to hned ze dvou důvodů. "Za prvé, aby nám autobusy nezamrzly a ten druhý je bezpečnostního charakteru. Okapávající voda z autobusů zmrzne na komunikacích v objektech a dochází k zbytečným nehodám autobusů a ostatních vozidel," vysvětlila mluvčí.

Zaměstnanci tak musí podobným případům předcházet, což jim ukládá Pracovní řád, Zákoník práce či Kolektivní smlouva. "Hlavně nás na to ale upozorňuje také Technická správa objektů," dodala Řehková.


Nejšpinavější bývají především zadní čela autobusů. Foceno 26. března 2013.

Praha teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Redakce Praha:

201 praha
Krajská redakce Vlčoun.cz:
- Filip Vlček
- František Živnůstka
- Martin Röslein

Chcete posílit náš tým?
Možná hledáme právě vás!
Více informací zde.

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!