Zpravodaj DP kontakt získal ocenění odborníků
PRAHA - Měsíčník pražského dopravního podniku DP kontakt získal na 24. ročníku soutěže Czech Top 100 v hodnocení firemní komunikace v kategorii časopisů pro zaměstnance za rok 2017 druhé místo.
Odbornou porotu tvořili profesionálové jako grafici, umělečtí fotografové, jazykoví, polygrafičtí a komunikační odborníci...
Současná podoba podnikového zpravodaje (23. prosince 2017, Filip Vlček).
Porotci hodnotili přihlášené tituly podle více kritérií, jako například jazyková a stylistická správnost, propojení obsahu a výtvarného zpracování, kvalita tisku, umělecká kvalita fotografií, výtvarné pojetí a celkový estetický dojem. Porota vyhodnotila, že DP kontakt představuje svůj vozový park, technologie a zázemí, tedy fungování MHD, prostřednictvím tváří podniku, čímž tak ocenila trend, který před časem redakce nastolila. Tedy hledání zástupců zajímavých profesí, kterých je v tak velkém podniku mnoho. DP kontakt má mj. od ledna letošního roku nový layout.
"Podnikový časopis s dlouholetou tradicí svým obsahem přispívá k dobrému jménu naší společnosti. V podniku s téměř 11 tisíci zaměstnanci má především svoji nezastupitelnou roli jako informační kanál v tištěné podobě, který v dnešní době neztrácí na oblibě, což oceňují i odborové organizace působící v DPP," řekl Martin Gillar, předseda představenstva a generální ředitel pražského dopravního podniku.
Rok 2010 a zpravodaj v tehdejší podobě (23. prosince 2017, Filip Vlček).
"Cena Czech Top 100 je v případě skromného složení redakce DP kontaktu zároveň poděkováním okruhu spolupracovníků, tedy zejména členům redakční rady, z nichž se rekrutují i pravidelní autoři textů a obrazového materiálu, bez nichž by naplnění obsahu bylo nemyslitelné," dodala k ocenění Zora Karmazín Blümlová, vedoucí odboru Kancelář společnosti a členka redakční rady DP Kontakt.
DP kontakt – Časopis pražských dopraváků začal Dopravní podnik hlavního města Prahy vydávat v lednu roku 1996. První číslo vyšlo na čtyřech stranách většího formátu, číslo 2 na osmi stranách, od čísla 3 již ve formátu A4, od roku 1998 vycházelo minimálně na 16 stranách. V roce 2016 vyšel DP kontakt číslo 11 jako 250. číslo ve své historii. Letos již vychází na 36 stranách jako měsíčník v nákladu 9000 výtisků pro zaměstnance, v elektronické podobě je přístupný veřejnosti na webu dopravního podniku.
V roce 2005 vypadal zpravodaj konzervativně včetně písma (23. prosince 2017, Filip Vlček).