Na hlavním nádraží slouží další Infocentrum
PRAHA - Cestujícím na pražském hlavním nádraží slouží již druhé informační centrum Dopravního podniku hlavního města Prahy. Začátkem týdne jej otevřeli zástupci dopravního podniku a hlavního města.
Jde již celkově o deváté provozované informačním středisko, na kterých dopravce denně odbaví přes čtyři tisíce klientů...
Interiér druhého Infocentra Hlavní nádraží (17. července 2017, Antonín Jelínek).
Pobočka na Hlavním nádraží denně odbaví v průměru zhruba 1300 zákazníků, což představuje 32% z počtu klientů odbavených ve všech Infocentrech dohromady a je tak nejvytíženější. Dopravní podnik hlavního města Prahy předpokládá, že nové Infocentrum Hlavní nádraží 2 převezme část zátěže ze současné pobočky. Lze však také očekávat oslovení nových zákazníků, pro které byla stávající provozovna z cesty. Po otevření nové pobočky tak budou pokryty oba majoritní směry pohybu cestujících (severní směr k tramvajové zastávce a jižní směr k Václavskému náměstí).
"Hlavní nádraží představuje spolu s Letištěm Václava Havla dvě klíčové vstupní brány do Prahy. Chceme všem návštěvníkům poskytnout maximální komfort, aby po výstupu z vlaku či letadla rychle a jednoduše získali potřebné informace a mohli si zakoupit jízdenky na MHD," řekl Petr Dolínek, náměstek primátorky.
Jeden z prvních zákazníků v Infocentru (17. července 2017, Antonín Jelínek).
"Otevření dalšího informačního střediska vychází z vysokého zájmu našich klientů o služby, které nabízíme. Chceme lidem zajistit větší komfort odbavení a méně čekání. Infocentrum Hlavní nádraží jsme tak rozšířili o kiosek situovaný v jižní části haly. Odhadujeme, že obě Infocentra by mohla v ideálním stavu cílově obsluhovat zhruba 1800 až 2000 klientů denně," dodal Miroslav Sedlmajer, vedoucí oddělení Střediska dopravních informací.
Nové Infocentrum Hlavní nádraží 2 funguje v pracovních dnech od 6.00 do 22.00 hodin, soboty, neděle a státní svátky pak od 7.00 do 21.00 hodin. Zákazníkům nabízí standardní portfolio služeb, jako jsou informace o Pražské integrované dopravě, informační letáky o tarifu a změnách v dopravě, elektronické i papírové kupóny, jednotlivé jízdenky a doplňkový sortiment ve formě turistických map a drobných suvenýrů s tematikou městské hromadné dopravy. V rámci slavnostního otevření současně obdrželo prvních 1000 nakupujících zákazníků nového Infocentra i drobný dárek.
Nové Infocentrum pražského dopravního podniku (17. července 2017, Antonín Jelínek).