Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Tramvaje jezdí již týden po opravené Vršovické

PRAHA - Už týden jezdí tramvaje po zrekonstruované tramvajové trati ve Vršovické ulici. Ta byla zahájena v závěru února a během prací z trati zmizely původní velkoplošné panely typu BKV. 

Pražský dopravní podnik během prací využil moderní technologie, které přispějí ke snížení hlučnosti a zvýšení bezpečnosti...


Tramvaje se vrátily do Vršovické ulice (12. dubna 2016, Jakub Lachout).

"Nejdříve byla provedena demontáž kolejnic a velkoplošných BKV panelů po které následovala demontáž trolejového vedení včetně trakčních stožárů," uvedl tiskový mluvčí Dopravního podniku hlavního města Prahy Jiří Štábl. Práce pokračovaly vybouráním kamenných obrub, frézováním podkladních vrstev a odtěžením štěrkového lože.

Původní konstrukce tramvajové tratě byla vybourána a po stabilizaci podloží nahrazena novou konstrukcí, na které byl postupně zřízen železniční spodek a železniční svršek. Na celé stavbě bylo nasazeno v průměru 90 lidí.


Samozřejmostí bylo stříhání pásky (11. dubna 2016, DPP Petr Hejna).

Za necelé dva měsíce byla kromě modernizace tramvajové trati provedena také úprava přilehlých vozovek a chodníků s ohledem na změnu stávajícího konceptu. Cílem bylo významně proměnit a oživit uliční prostor, zvýšit komfort pro občany Vršovic. Právě dokončená rekonstrukce je součástí postupné modernizace tramvajových tratí v Praze.

"Vím, že rekonstrukce Vršovické omezila obyvatele okolí a chci jim poděkovat za trpělivost. Jsem přesvědčen, že nyní si budou užívat výhod, které jim rekonstrukce přinesla. A to pokaždé, když vyjdou ze svého domu, ulice se totiž mění na bulvár, kde chodec už nebude skoro jen něčím navíc vedle projíždějících aut, ale bude hrát hlavní roli," uvedl náměstek primátorky pro dopravu Petr Dolínek (ČSSD).


Hovořili Adriana Krnáčová i Petr Dolínek (11. dubna 2016, DPP Petr Hejna).

"Využili jsme moderních technologií, které přispějí ke snížení hlučnosti za současného zvýšení bezpečnosti. Celková částka za rekonstrukci dosáhla 290 milionů korun," dodal generální ředitel dopravního podniku Jaroslav Ďuriš.

Rekonstrukce tramvajové tratě probíhala ve velmi hustě obydlené a frekventované části Prahy, a byla proto náročná na logistiku a rychlost postupu prací. "Klíčovou byla rekonstrukce vytížené křižovatky Vršovická - Bělocerkevská, kterou jsme v rámci zachování obslužnosti provedli za částečného provozu a v pouhých deseti dnech, což je pro konstrukce tohoto typu doba minimální," uvedl Antonín Daňa, předseda představenstva lídra dodavatelského sdružení, společnosti Porr.


Komfortnější je cesta pro řidiče i cestující (11. dubna 2016, DPP Petr Hejna).

Zhotovitelem akce 'Rekonstrukce tramvajové tratě Vršovická' bylo sdružení firem Porr, Hochtief a Hans Wendel pod názvem 'Společnost pro RTT Vršovická'. Projektantem bylo sdružení firem Metroprojekt Praha a Pragoprojekt.


Vršovická se proměnila v bulvár (12. dubna 2016, Jakub Lachout).

Praha teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Redakce Praha:

201 praha
Krajská redakce Vlčoun.cz:
- Filip Vlček
- František Živnůstka
- Martin Röslein

Chcete posílit náš tým?
Možná hledáme právě vás!
Více informací zde.

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!