Na DOD ve Škodovce jezdilo čtrnáct linek
MLADÁ BOLESLAV - V rámci výročí 120 let fungování otevřela v sobotu 30. května mezi 9.00 a 16.00 hodinou své brány mladoboleslavská automobilka. Přístupny byly všechny provozy i objekt teplárny.
Součástí akce byl i kulturní program ve třech arénách, ve kterých se představila například Aneta Langerová nebo kapela Lucie...
Crossway DPMLB na vnitrozávodní lince X (30. května 2015, Zdeněk Mazánek).
Předpoklad, že automobilku navštíví na 70 tisíc lidí, byl ještě překonán, neboť bránami Škody prošlo na 80 tisíc zájemců. Aby nedošlo v Mladé Boleslavi k dopravnímu kolapsu, byl, podobně jako u předchozích Dnů otevřených dveří, vytvořen systém osmi záchytných parkovišť, mj. i na letišti v Bezděčíně.
Dopravu ke čtyřem branám automobilky (zastávky Autobusové nádraží, Zálužany, 3. vrátnice a 4. vrátnice) i po městě zajistila síť třinácti zvláštních linek, uvnitř areálu byla navíc v provozu vntrozávodní linka.
Karosa B732 u letiště v Bezděčíně (30. května 2015, Zdeněk Mazánek).
V provozu bylo hled několik linek označených písmeny B, S a X...
- linka B1: zastávka B1A > Česana (okružní, jízdní doba 22 minut, interval 10 minut),
- linka B2: Parkoviště u letiště > Pod hradem (okružní, jízdní doba 15 minut, interval 10 minut),
- linka B3: Zalužany, Škoda > ŠPC (okružní, jízdní doba 24 minut, interval 10 minut),
- linka B4: Zalužany, Škoda > Průmyslová (okružní, jízdní doba 8 minut, interval 5 minut),
- linka B5: Parkoviště u letiště > Zalužany, Škoda (kyvadlová doprava po R10, bez JŘ, interval cca 2 minuty),
- linka B6: Letiště > Autobusové stanoviště (okružní, jízdní doba 27 minut, interval 5 minut).
TEDOM C12 v Zálužanech (30. května 2015, Zdeněk Mazánek).
Dále byly linky označené písmeny S...
- linka S1: Bradlec - Kosmonosy - Autobusové stanoviště (jízdní doba 20 minut, interval 40 minut),
- linka S2: Sídliště Na Slavoji - Zalužany (jízdní doba 25 minut, interval 60 minut),
- linka S3: Hlavní nádraží - Autobusové stanoviště (jízdní doba 15 minut, dopoledne 3 spoje tam, odpoledne 4 spoje zpět),
- linka S4: Kosmonosy - Horní Statory - Autobusové stanoviště (jízdní doba 27 minut, dopoledne 2 spoje tam, odpoledne 3 zpět),
- linka S5: Vinec - Autobusové stanoviště (jízdní doba 25 minut, dopoledne 2 spoje tam, odpoledne 3 zpět),
- linka S6: Hrdlořezy - Autobusové stanoviště (jízdní doba 24 minut, dopoledne 3 spoje tam, odpoledne 3 zpět),
- linka S7: Čejetice - Autobusové stanoviště (jízdní doba 17 minut, dopoledne 2 spoje tam, odpoledne 3 zpět).
A nechyběla ani linka označená písmenem X...
- linka X: Vnitrozávodní Brána č. 11 – Hala M11A – Brána č. 8 – Hala M5 – Hala M2A a zpět (interval 10/20/10 minut).
Mercedes-Benz u vrátnice v Zálužanech (30. května 2015, Zdeněk Mazánek).
Nejvytíženějšími linkami byly linky B4, B5 a B6 provozované v intervalu do 5 minut. Je pochopitelné, že dopravu v takovémto rozsahu nebyl Dopravní podnik Mladá Boleslav, který na linky vypravil autobusy Mercedes-Benz Citaro a Tedom C12, schopen zajistit pouze vlastními silami.
Mercedes-Benz Citaro přijíždí do zastávky Na Hejtmance (30. května 2015, Zdeněk Mazánek).
Druhým dopravcem byl BusLine se svými autobusy Karosa C 954 a Iveco Crossway doplněné o třínápravový MAN firmy LS TOUR či jediná Karosa B732 firmy Terek v původních mladoboleslavských barvach.
Autobusy najíždí od letiště na zastávku Na Hejtmance (30. května 2015, Zdeněk Mazánek).