Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Inzerce

Vybíráme napříč z krajů...

 V Plzeňském kraji je flotila
RegioFoxů kompletní

 Kolínská MHD prošla
změnami, zůstává zdarma

 Na Masarykově nádraží
vznikají nová nástupiště

 Na Nové Dvory tramvaje
mohou vyjet za tři roky

Icomu chybí 300 řidičů a desítky mechaniků

VYSOČINA - Moderní technologie, investice do svého vozového parku, modernizace stávajících autobusových nádraží a provoz vlastního autorizovaného servisu. To jsou cíle společnosti Icom transport do budoucna.

Problémem tak stále zůstává především nedostatek řidičů a mechaniků. V Icom transport jich chybí na tři stovky...


(16. prosince 2015, František Živnůstka).

Vozový park koncernu v letošním roce rozšířilo několik minibusů First FCLLI s emisní normou EURO 6, které vyrábí Rošero-P, Mercedes Sprinter. Ty jsou využívány na méně frekventovaných a příměstských linkách. Jedná se o moderní autobusy, který splňuje nejpřísnější emisní normy EURO 6. Kromě toho se mohou pochlubit kvalitní výbavou jako je klimatizace, tempomat, digitální tachograf, dvojité bezpečnostní sklo, retardér, ABS, EBD, ASR a mnoho dalšího.

"Rozšíření vozového parku zvýhodní naší nabídku pro nepravidelné přepravy. Mezi našimi zákazníky je totiž stále větší zájem o tyto nízkokapacitní vozy," uvedl generální ředitel Icom transport Zdeněk Kratochvíl. Tento osm metrů dlouhý nízkopodlažní minibus navíc pojme až 38 cestujících. Ve svém interiéru pak skrývá nájezdovou plošinu a prostor pro invalidní vozík. Na minibusy si cestující rychle zvykli a také je ve velké míře chválí. Oceňují na nich především pohodlné sedačky a hlavně snadné nastupování. Řidičům se naopak líbí, že minibus dobře sedí na vozovce a na úzkých silnicích se snadno vyhne s protějšími vozy.


(16. prosince 2015, František Živnůstka).

Současný počet řidičů stačí k tomu, aby firma dostála svých závazků. Přesto by dopravce uvítal dalších 300 řidičů a 50 automechaniků. V celé České republice chybí v současné době 14.000 řidičů. Obecný nedostatek řidičů je do budoucna velký problém. A přitom se stagnací dopravy bude současně stagnovat i celá ekonomika země. Do výrobních závodů, ale i obchodních řetězců se musí dovážet i odvážet.

"Snažíme se aktivně zapojit i do života v regionu. Například pořádáme Den s Icom, kde si mohou lidé s řidičským průkazem B napříč našimi divizemi po celé České republice přijít vyzkoušet práci řidiče, zkusit řídit autobus i kamion. V otázce zaměstnanosti se pozitivně projevují především dlouhodobé programy. Firmy, které pouze hasí problémy s nedostatkem zaměstnanců, možná získají nové, ale pro nás jsou především důležití naši zkušení zaměstnanci," dodal Kratochvíl. O plnou funkčnost všech vozů se stará autorizovaný servis Mercedes-Benz, kde Icom transport zaměstnává tým profesionálů, které jejich práce opravdu baví.


(17. prosince 2015, František Živnůstka).

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!