Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Trolejbusy zastavila nehoda kamionu s autem

ÚSTÍ NAD LABEM - Vážná dopravní nehoda zkomplikovala v pondělí večer provoz na rušné ústecké křižovatce U Pěti oblouků. Osobní auto jedoucí od Předmostí tady narazilo do kamionu mířícího od Děčína.

/AKTUALIZOVÁNO/ Po dobu vyšetřování bylo nutné přerušit trolejbusovou dopravu, za kterou musel DP povolat autobusy...


Pohled na nehodu, která zastavila trolejbusy (7. prosince 2015, František Živnůstka).

K nehodě došlo okolo 18.30 hodin. Řidič osobního automobilu jedoucího od Předmostí směrem do Krásného Března zřejmě přehlédl kamion mířící od Děčína na Prahu a na křižovatce U Pěti oblouků, na které nefungovaly semafory, se vozy střetly. Podle informací Informačního portálu Vlčoun.cz si nehoda vyžádala lehčí zranění.

Nehoda zastavila provoz mezi centrem Ústí a Krásným Březnem, a tak policisté, kteří na místo ihned vyrazili, museli motoristy odklánět přes Benešův a Mariánský most. Komplikace ale nastaly v městské hromadné dopravě. Kvůli nehodě musel dopravní podnik ihned zastavit trolejbusovou dopravu mezi Mírovým náměstím a Krásným Březnem, před nehodou navíc zůstaly uvíznuté dva trolejbusy.


Vyšetřování nehody zkomplikovalo dopravu (7. prosince 2015, František Živnůstka).

Trolejbusové linky číslo 51, 55, 56 a 57 byly ve směru od Divadla zkráceny a ukončeny na Mírovém náměstí, odkud byla zajištěna náhradní autobusová doprava do Krásného Března. Z důvodu neprůjezdnosti křižovatky U Pěti oblouků však autobusy pouze v tomto směru jezdily přes Střekov. Trolejbusy se otáčely na manipulačním obratišti u Uhlozbytu.

V opačném směru jezdily autobusy náhradní dopravy po své trase, protože průjezd křižovatkou, kde došlo k nehodě, byl ve směru od Krásného Března na Předmostí možný. Na Mírovém náměstí si pak cestující museli přestoupit zpět do trolejbusů.


Náhradní autobusová doprava na Předmostí (7. prosince 2015, František Živnůstka).

V oblasti Krásného Března jezdily autobusy náhradní dopravy ve svých trasách až na konečné zastávky. Dopravní podnik města Ústí nad Labem tak nevyužil manipulační tzv. povodňovou stopu, která umožňuje trolejbusy jedoucí od Pivovaru odklonit za zastávkou Jungmannova k Autoškole a vést je zpět do Krásného Března. Tento systém organizace dopravy je znám především z povodní, kdy je zaplacena Přístavní ulice.


Autobusy jezdily od Krásného Března po své trase (7. prosince 2015, František Živnůstka).

Náhradní dopravu zajišťovalo přibližně osm autobusů různých typů, které dopravní podnik stáhl z předlických garáží. Redaktor na místě mimo tradičních zálohových autobusů zpozoroval také například patnáctimetrový Solaris ev.č. 201 na lince číslo 57 či kloubový Citelis ev.č. 802 na lince číslo 51.

Policisté po zadokumentování nehody křižovatku zprůjezdnili ve 21.15 hodin, kdy se do svých tras vrátily také trolejbusy.


Trolejbusy byly z centra ukončeny u Uhlozbytu (7. prosince 2015, František Živnůstka).

Ústecký kraj teď

zdroj: http://www.kr-ustecky.cz/

zdroj: http://www.chmi.cz/

Počasí Ústí nad Labem - Slunečno.cz

Redakce Ústí nad Labem:

210 vysocina
Krajská redakce Vlčoun.cz:
- Filip Vlček
- František Živnůstka
- Miroslav Hruška

Chcete posílit náš tým?
Možná hledáme právě vás!
Více informací zde.

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!