Otevíral se klíšský plavečák, DP posílil spoje
ÚSTÍ NAD LABEM - Přestřižením pásky byl v sobotu 28. listopadu obnoven provoz zrekonstruovaného Plaveckého areálu Klíše. Právě tato událost tak byla důvodem, proč byl na lince číslo 52 výrazně posílen provoz.
Ústečany i přespolní návštěvníky tak vozily trolejbusy mezi centrem města a Klíší v netradičním intervalu 10 minut...
Posilové spoje jezdily mezi Klíší a Mírovým náměstím (28. listopadu 2015, David Koritenský).
Slavnostní zahájení provozu Plaveckého areálu na Klíši se uskutečnilo v sobotu 28. listopadu a bylo doprovázeno řadou akcí. Kromě vystoupení akvabel nebo mažoretek si návštěvníci mohli prohlédnout také zázemí celého areálu, které není běžně veřejnosti přístupné. V neděli pak byl areál již zpřístupněn pro všechny plavce.
V souvislosti s očekávaným zvýšeným zájmem reagoval také Dopravní podnik města Ústí nad Labem a jak v sobotu, tak i v neděli posílil provoz trolejbusové dopravy. Linku číslo 52 tak posílil ze standardního dvacetiminutového intervalu na desetiminutový s tím, že posilové spoje byly vedeny jen od 13.00 do 18.00 hodin a pouze v trase Klíše lázně - Mírové náměstí. Na Severní Terasu spoje jezdily podle běžných jízdních řádů.
Jeden z posilových pořadí linky 52 na Klíši (28. listopadu 2015, David Koritenský).
Podle sledování redaktora Informačního portálu Vlčoun.cz byly spoje překvapivě relativně využívány, a to i přesto, že na Ústecku nebylo počasí zrovna dakrát příznivé. Každopádně na vložená pořadí dopravní podnik nasadil nízkopodlažní kapacitní trolejbusy, které tak byly připraveny přepravit očekávaný nápor cestujících.
Stáhněte si...
- Posilový jízdní řád linky číslo 52 si stáhněte zde.
(zdroj: www.dpmul.cz).
Vylepeny byly také speciální jízdní řády (28. listopadu 2015, David Koritenský).
Běžný provoz koupaliště byl zahájen v neděli 29. listopadu. Pro všechny služby Plaveckého areálu Klíše platí, že otevřeno je v pondělí od 13.00 hodin do 21.00 hodin, od úterý do neděle pak již od 10.00 hodin. Upraven byl v návaznosti na provedenou rekonstrukci a přiblížení se cenám ostatních podobných zařízení v dalších městech České republiky také ceník nejen do klíšského areálu.
Na časově i investičně náročnou rekonstrukci o celkových nákladech přesahujících 257 milionů korun získalo město dotaci 153 milionů od Regionálního operačního programu Severozápad.
Na lince jezdily jen kloubové nízkopodlažní trolejbusy (28. listopadu 2015, David Koritenský).