Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Trolejbus 15TrM ev.č. 1529 se dočkal opravy

BANSKÁ BYSTRICA - V dílnách banskobystrického dopravního podniku v současnosti probíhá rekonstrukce trolejbusu 15TrM ev.č. 1529. Právě tento trolejbus je posledním nerekonstruovaným trolejbusem.

Pracovníci Dopravného podniku mesta Banská Bystrica se budou soustředit především na silně zrezlou karoserii.


Trolejbus ev.č. 1529 v dílnách dopravního podniku. Foceno 11. srpna 2012.

V dílnách Dopravného podniku mesta Banská Bystrica v současnosti probíhá oprava trolejbusu 15TrM ev.č. 1529. Ačkoli rozsah opravy není redakci Informačního portálu Vlčoun.cz ještě znám, je jisté, že se pracovníci dílen vrhnou za zrezivělé části konstrukce.


Pohled na přední, méně zkorodovanou část vozu. Foceno 11. srpna 2012.

Trolejbus ev.č. 1529 byl do Banské Bystrice dodán společně s vozem stejného typu evidenčního čísla 1528 v letech 1997 až 1999. V té době docházelo k opravám současných trolejbusů. Exteriér tehdejších vozů prošel výraznou změnou dosazením poptávkového otevírání dveří a bočních světel. Vpředu a vzadu byly vozy vybaveny nedělenými okny.


Zadní část trolejbusu je silně zrezlá. Foceno 11. srpna 2012.

Vraťme se k vozům 1528 a 1529. Do vozovny byly dodány v červeno bílé barevné kombinaci s bílým interiérem a sedačkami potahovanými do šedé barvy. Byly vybaveny sběrači Esko a starými stahováky. Výrobní čísla jsou 12426 a 12584.


Zadní čelo trolejbusu zcela chybí a bude nahrazeno novým. Foceno 11. srpna 2012.

Právě vůz 15TrM ev.č. 1529 je posledním dodaným trolejbusem svého typu do Banské Bystrice. Byl již vybaven informačním systémem a v roce 2007 byly dosazeny nové transparenty EMtest ze Žiliny.

V roce 2000 dostal tarifní odbavovací zařízení EMtest, do roku 2005 byl v pronájmu u společnosti SAD BBDS.


Silně zkorodovaný levý bok trolejbusu. Foceno 11. srpna 2012.

Modernizovaný trolejbus Škoda 15Tr 10/7 M vychází z osvědčeného a spolehlivého trolejbusu 15Tr. Interiér vozu je připravovaný pro alternativní zástavbu sedadel pro spokojenost cestujících. Vozy mají protiskluzovou podlahu


Trolejbus 15TrM ev.č. 1529 na lince číslo 2 ve Sladkovičově ulici. Foceno 14. září 2005.

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!