Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Iveco modernizuje svůj tradiční výrobní závod

VYSOKÉ MÝTO - Iveco Czech Republic pokračuje v modernizaci svého výrobního závodu ve Vysokém Mýtě. Zatímco v minulých letech demolovala staré nevyužité objekty, letos otevřela moderní svařovnu.

Ačkoli i přes modernizaci objektu se stále svařovna závislá na ručním svařování, firma disponuje devíti robotizovanými pracovišti...


Nová svařovací linka v Ivecu Vysoké Mýto (8. března 2018, Ivec Czech Republic).

Společnost Iveco Czech Republic ve svém výrobním závodě ve Vysokém Mýtě zmodernizovala svařovací linky. Završila tím tříleté období realizace projektu takzvaného footprintu, tedy rozsáhlé modernizace výrobního závodu. Realizací projektu bylo dosaženo hned několika klíčových cílů, a to například zvýšit výrobní kapacitu pro zajištění stabilní výroby autobusů ve zvýšených výrobních kadencích, vytvoření nových svařovacích linek pro LE 3ax, Evadys či LE CNG a také zlepšit pracovní podmínky pro zaměstnance.

Firma tak završila další významnou etapu modernizace několika pracovišť klíčových pro další rozvoj výroby autobusů značky IVECO BUS. Nejvýznamnější částí projektu byla přestavba hlavní svařovny, kde vznikla nová linka pro model Evadys a pro všechny délkové varianty vozidel Crossway Low Entry, včetně plynové verze Crossway Natural Power a třínápravového modelu Crossway LE s délkou 14,5 m.


Zaměstnancům slouží moderní zázemí (8. března 2018, Ivec Czech Republic).

Modernizace svařovny začala v lednu 2017 a hlavní práce skončily o sedm měsíců později. Od srpna 2017 zde postupně nabíhala výroba nových modelů. Do února 2018 probíhaly dokončovací práce. Přestavba se odehrávala za plného provozu, přičemž loňský rok byl z hlediska množství vyrobených vozidel rekordní. Loňských 4 104 autobusů znamenalo nejvyšší výrobu v celé historii závodu ve Vysokém Mýtě. "Svařovna autobusů je kvůli nízké opakovatelnosti výroby stále založena na ručním svařování, přesto se nám daří postupně nasazovat svářecí roboty. Nyní máme v provozu devět robotizovaných pracovišť a v roce 2018 přidáme další dvě," řekl Jiří Vaněk, generální ředitel společnosti Iveco Czech Republic.

Několik nových robotů bylo instalováno také v lakovně, která je další nedávno modernizovanou částí výroby. Zde došlo například k instalaci nové pece kataforézy, nebo úpravě linky pro dostřik podvozku. Další novinkou je přemístění a modernizace odmašťovací a fosfátovací linky. Investice se však netýkaly jen vnitřních prostor závodu, v rámci úprav okolí vzniklo hned několik nových logistických ploch. Součástí projektu bylo i vybudování nového parkoviště pro zaměstnance s kapacitou téměř 600 míst.


Zázemí je moderní a bezpečnější (8. března 2018, Ivec Czech Republic).

V průběhu přípravy projektu firma čelila mnoha výzvám, jako například povolovacímu procesu demolice starých nevyužívaných objektů, řešení hygienických a hlukových limitů v těsné blízkosti komunikace I/35 s vysokým provozem, novým přísnějším protipožárním předpisům, i vymyšlení realizace přestavby provozů a svařovny za plného výrobního procesu, tedy koordinací aktivit mezi vlastními stavebními pracemi a samotnou výrobou autobusů. V roce 2016 była realizována výstavba parkoviště, stěhování sváření podskupin do dolního areálu A1 hala M11 a budování nových logistických ploch v areálech A1 a A2.

V roce 2017 byl přemístěn přířez tyčového materiálu do upraveného objektu Dačice a provedena přestavba hlavní svařovny s implementací nových svařovacích linek v hlavní svařovně v areálu A2. Vše za plného provozu a bez jakékoliv výluky ve výrobě. Iveco Czech Republic tak dokončilo další etapu modernizace závodu současně s implementací projektů nových výrobků, vše v nákladech za desítky milionů eur.


Ze svařovací linky vychází tyto skelety autobusů (8. března 2018, Ivec Czech Republic).

Pardubický kraj teď

zdroj: http://kamery.kve.cz/

zdroj: http://kamery.kve.cz/

Počasí Pardubice - Slunečno.cz

Redakce Pardubice:

210 vysocina
Krajská redakce Vlčoun.cz:
- Filip Vlček
- Adam Mareš

Kontakt na redakci:
- pardubicky@vlcoun.cz 

Chcete posílit náš tým?
Možná hledáme právě vás!
Více informací zde.

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!