Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Infolinka loni odbavila přes čtyři tisíce hovorů

OLOMOUCKÝ KRAJ - Téměř čtyři a půl tisíce přijatých a vyřízených hovorů evidují pracovníci informační linky Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje za loňský rok. Linka se tak řadí mezi úspěšný projekt.

Cestující se mohou dotazovat na aktuální mimořádnosti v provozu, na jízdní řády jednotlivých linek nebo na informace o tarifu...


Největší počet hovorů přijali pracovníci v lednu po změnách tras (2. října 2018, Filip Vlček).

Informační telefonní linku v loňském roce využilo přes 4 tisíce cestujících, pracovníci Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje evidují celkem 4.374 hovorů. "Z uvedeného počtu celkem 2.447 hovorů směřovalo na Centrální dispečink, 787 hovorů se týkalo informací o cenách jízdného a tarifu a 1.140 hovorů bylo zodpovězeno dopravními specialisty," uvádí web Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje.

Zatímco první, největší, sorta cestujících se dotazovala především na mimořádnosti v dopravě v podobě nejetých nebo zpožděných autobusových spojů, poslední část cestujících se na telefonní linku obracela s žádostí o informace o jízdních řádech, jejich změnách a dopravním spojení. Největší zatížení telefonní linka zažila hned v lednu, kdy se výrazně změnily jízdní řády a cestující se dotazovali na odjezdy spojů. Koordinátor totiž nové jízdní řády stáhl, neboť je průběžně opravoval a jízdní řády tehdy nebyly ani v centrálním systému. V srpnu a září se zase cestující nejčastěji dotazovaly na poskytování státních slev. 


Cestující se mohou dotazovat na jízdní řády, mimořádnosti i tarif (2. října 2018, Filip Vlček).

Infolinka Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje funguje od 1. září 2017. Od 2. ledna loňského roku byl spuštěn ostrý provoz centrálního dispečinku, který rozšířil provozní dobu infolinky. Nově se cestující na telefonní číslo 588 88 77 88 dovolají každý pracovní den od 5.00 do 22.30 hodin. O víkendech a státních svátcích je informační telefonní linka nadále nedostupná.

Spuštění centrálního dispečinku ale umožnilo také rozšířit rozsah poskytované služby. Cestující se tak mohou informovat nejen o cenách jízdného a tarifu, ale také o mimořádnostech ve veřejné dopravě v Integrovaném dopravním systému Olomouckého kraje nebo o jízdních řádech a spojení.


Infolika slouží v pracovních dnech od 5.00 do 22.30 hodin (2. října 2018, Filip Vlček).

Olomoucký kraj teď

zdroj: https://www.chmi.cz/

Počasí Olomouc - Slunečno.cz

Redakce Olomouc:

212 olomoucky
Krajská redakce Vlčoun.cz:
- Filip Vlček

Kontakt na redakci:
- olomoucky@vlcoun.cz 

Chcete posílit náš tým?
Možná hledáme právě vás!
Více informací zde.

Olomouc na youtube:

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!