Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Facka od autobusu bolí, upozorňuje kampaň

BRNO - Dítě jako superman vylétávající z kočárku nebo autobus fackující zrcátkem člověka. S těmito piktogramy se od pondělí mohou setkat cestující ve vozech brněnské městské hromadné dopravy.

Dopravní podnik města Brna tento týden totiž spustil novou informační kampaň s názvem Zas tak složité to není...


Kampaň Zas tak složité to není... (velikostně upraveno pro potřeby webu, DPMB).

"Cílem kampaně je zábavnou a zajímavou formou ukázat a možná i připomenout cestujícím přepravní podmínky a základní pravidla slušného chování. Při jejich dodržování se bude všem cestovat příjemněji a přitom jejich plnění zas tak složité není," uvedl generální ředitel brněnského dopravního podniku Miloš Havránek.

Vtipné obrázky jsou doplněny krátkým textem v českém i anglickém jazyce. Při výrobě dopravce vycházel ze situací, které mohou ve vozech nastat, vadí ostatním cestujícím a přitom jsou proti přepravním podmínkám. "V kampani řešíme 32 základních témat. Vše je jednoduše graficky znázorněno. Nikoho totiž nebaví číst dlouhé texty týkající se dodržování pravidel," dodal vedoucí marketingu a komunikace Luděk Kocman.


Cestujete nazí? Porušujete smluvní podmínky (velikostně upraveno pro potřeby webu, DPMB).

Například slogan 'Jestli máš potřebu něco škrábat, kup si brambor' upozorňuje na to, že škrábání oken je považováno za vandalismus. Jiný vtipný obrázek pro změnu upozorňuje sloganem 'Dress code tu nemáme, ale co je moc, to je moc' na skutečnost, že znečištěný či zapáchající oděv může být důvodem pro vyloučení z přepravy. Třicítka letáků je doplněna velmi vtipnými ilustracemi.

Na barevné piktogramy můžou cestující narazit ve vozech Dopravního podniku města Brna ve formě folií na vozidlech nebo polepů v tramvajích KT8. Jednotlivé obrázky jsou i v handy držadlech ve vozech. Do budoucna plánuje dopravní podnik také výrobu kvarteta s jednotlivými piktogramy.


Škrábání oken je vandalismus (velikostně upraveno pro potřeby webu, DPMB).

S podobnou netradiční kampaní přišly loni v září také Plzeňské městské dopravní podniky. Účelem jejich kampaně ovšem bylo připomenout obyvatelům Plzně výhody cestování městskou hromadnou dopravou. V části letáků se tak objevilo plzeňské pivo, vtipný slogan 'Lék na zápcu? Jedině hromadka' pak byl doplněn lékařem, ačkoli text byl zamýšlen jako hromadná doprava.

Čtěte také...
- Plzeňany má do MHD nahnat vtipná kampaň (vydáno 9. září 2015).
  (zdroj: www.vlcoun.cz).


Kampaň se věnuje i kouření (velikostně upraveno pro potřeby webu, DPMB).

Jihomoravský kraj teď

zdroj: http://www.brno.cz/

zdroj: http://www.zeremevesmir.cz/

Počasí Brno - Slunečno.cz

Redakce Brno:

211 jihomoravsky
Krajská redakce Vlčoun.cz:
- Filip Vlček

Kontakt na redakci:
- jihomoravsky@vlcoun.cz 

Chcete posílit náš tým?
Možná hledáme právě vás!
Více informací zde.

Brno na youtube:

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!