Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Czechbus: Škodovka představila Peruna 29BB

PRAHA - Plzeňská společnost Škoda Electric představila na letošním osmém veletrhu Czechbus ve spolupráci s firmou Solaris nejnovější přírůstek do rodiny elektrických vozidel - nejmenší elektrobus Škoda 29 BB. 

/CZECHBUS 2. díl/ V tradičním seriálu se bude Informační portál Vlčoun.cz postupně vracet k některým vystavovatelům...


Nablýskaný Perun 29BB českobudějovického DP (20. listopadu 2018, František Živnůstka).

Škoda Electric dlouhodobě spolupracuje s výrobci autobusových karoserií, do kterých následně ve svých prostorách dodává elektrovýzbroj ve formě trolejbusu. Avšak v posledních letech se v rámci světového trendu elektromobility zaměřuje také na elektrobusy, pro něž není potřeba stavět náročnou infrastrukturu, jako pro trolejbusy či tramvaje, jako je trolejové vedení, měnírny či tramvajová trať.

Nový, devítimetrový, plně nizkopodlažní elektrobus Škoda 29BB s karoserií Solaris je uspokojením poptávky pro dopravce, kteří mají plány na nové autobusové linky v místech, kde je standardní autobus nemyslitelný vzhledem k šířce ulic, je ekologický v zástavbě a zároveň neobtěžuje hlukem své okolí jako spalovací motor. Svézt se s ním mohou například cestující v Českých Budějovicích, kde je zdejší dopravní podnik nasazuje na speciální vnitroměstské linky číslo 21, 22 a 23 zajíždějící až na Náměstí Přemysla Otakara II.


Nový vůz zaujme hned několika přednostmi (20. listopadu 2018, František Živnůstka).

Škoda vyvinula moderní vozidlo s nízkými provozními náklady, rekuperací brzdné energie, komfortním diagnostickým systémem, tepelným komfortem ve všech ročních obdobích a různými způsoby dobíjení. Bezúdržbová vzduchem chlazená baterie Li-Pol pohání asynchronní motor o výkonu 160 kW a zajišťuje dojezd 110 - 150 kilometrů na jedno nabití v závislosti na terénu linky nebo používání topení či klimatizace. Baterie je možné dobíjet jak kabelovým připojením, tak i z troleje stávájící infrastruktury, vše v závislosti na přání zákazníka.

Maximální rychlost elektrobusu dosahuje 65 km/h. Vůz pojme až 55 cestujících, z nichž 21 může využít sedadla, proti druhým dveřím vybaveným výklopnou plošinou je prostor pro dětský kočárek nebo invalidní vozík.

O veletrhu Czechbus 2018 čtěte také...
- Czechbus: Autobusy PID dostanou nový potah (vydáno 26. listopadu 2018).
  (zdroj: www.vlcoun.cz).


Malý zvenku, ale prostorný v interiéru (20. listopadu 2018, František Živnůstka).

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!