Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Czechbus: Nový Mercedes uspokojí i náročné

PRAHA - Dealer autobusů značek Setra a Mercedes, známá společnost EvoBus, prezentoval na letošním již šestém ročníku veletrhu Czechbus druhou novinku, a sice kloubový Mercedes Conecto.

/CZECHBUS 2016 - 8. díl/ V několikadílném seriálu se Informační portál Vlčoun.cz vrací k jednotlivým vystavovatelům...


Vystavený Mercedes od EvoBusu (24. listopadu 2016, František Živnůstka).

Jasné zaměření na prvky typické pro oblast nízkopodlažních městských autobusů, orientace na standardní výběrová řízení, soustředění na běžné varianty pohonu a svébytný design - nový autobus Mercedes-Benz Conecto splňuje poptávku po úsporném nízkopodlažním městském autobusu. Na jedné straně je Conecto jedinečný model, na straně druhé však současně těží z genů a flexibility celosvětově úspěšného autobusu Citaro.

S tímto konceptem se již na trhu s úspěchem uplatnily i předcházející modely. Výrazná je příbuznost rozměrového konceptu vozidla Conecto. Se svým modelovým programem se nové Conecto stejně jako jeho předchůdce zaměřuje na základní prvky nízkopodlažních městských autobusů. Sólový autobus pokrývá se třemi dveřmi, vertikálním uspořádáním motoru vzadu vlevo na zádi a délkou 12,13 m segment, který je v Evropě i jinde nejoblíbenější. Totéž platí o kloubovém autobusu Conecto G se třemi nápravami, čtyřmi dveřmi a délkou 18,12 m, který je z něj odvozen. Conecto lze dodat jako sólový i kloubový autobus jak s dieselovým pohonem podle emisní normy Euro VI, tak také s plynovým motorem.


Na své si přišli i techničtěji zaměření návštěvníci (24. listopadu 2016, František Živnůstka).

Jediný viditelný rozdíl při pohledu zvenčí je kryt pro plynové láhve na střeše. Díky konstrukci s optimalizovanou hmotností a kompaktním a lehkým motorům nabízí Conecto vozovým parkům velké hmotnostní rezervy s příslušně vysokou kapacitou cestujících.

Prostor pro cestující působí v novém modelu Conecto G díky průběžnému nízkopodlažnímu provedení, vertikálnímu uložení motoru a umístění míst k sezení na podestách velmi uspořádaným dojmem. Konstrukce se třemi dveřmi pro sólový autobus a čtyřmi dveřmi pro kloubový autobus podporuje rychlou výměnu cestujících. Dveře se u Conecta aktivují pneumaticky a jsou otočné dovnitř. Zvláštností u Conecta je dvojité, příčně umístěné nástupní madlo. Usnadňuje nástup a výstup cestujícím bez ohledu na jejich postavu i věk.


Elegantní interiér kloubového Conecta (24. listopadu 2016, František Živnůstka).

Nejen svébytný design nového Conecta, ale celý nízkopodlažní autobus přesvědčuje o své mimořádné funkčnosti. Nezaměnitelný je přívětivý vzhled tohoto autobusu s typickou vystupující čelní stěnou. Nové obložení bočních stěn, které je sériově děleno na jednotlivé segmenty, usnadňuje opravy. Náročná není ani výměna venkovních zpětných zrcátek Conecta. Totéž platí i pro jednotlivé světlomety a další svítidla na zádi autobusu.

Prostor pro cestující i kabina řidiče v novém Conectu jsou vydařenou kombinací vysoké funkčnosti a pohodlí. Ať je to vzhled prostoru pro cestující, sedadla a klimatizace, prostornost nebo pohodlné ovládání pracoviště řidiče – Conecto splní i ty nejvyšší nároky.


EvoBus představil kloubové Conecto (24. listopadu 2016, František Živnůstka).

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!