Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Czechbus: Setra představila vozy MultiClass

PRAHA - Na letošním šestém ročníku veletrhu Czechbus nesměla chybět ani Setra. Tradiční výrobce především zájezdových autobusů zde prezentoval opět hned několik vozů řady MultiClass.

/CZECHBUS 2016 - 5. díl/ V několikadílném seriálu se Informační portál Vlčoun.cz vrací k jednotlivým vystavovatelům...


Jeden z autobusů na venkovní expozici (22. listopadu 2016, František Živnůstka).

Již v roce 2014 rozšířila Setra svůj produktový program třídy MultiClass 400 o dvě dlouho očekávaná nízkopodlažní vozidla. Obě varianty Low Entry, dvanáctimetrová S 415 LE business a třináctimetrová S 416 LE business byly prezentovány na veletrhu IAA v Hannoveru.

Nejnovější variantou je třínápravový autobus S 418 LE business o délce 14,6 m, který může být podle typu provedení vybaven až 61 místy k sezení. Tím Setra dokáže pokrýt potřebu vysoce frekventované linkové dopravy. Všechna vozidla rodiny S 4xx LE business naprosto inovátorským způsobem kombinují nízkopodlažní a vysokopodlažní techniku.


Kabina řidiče autobusu řady ComfortClass (24. listopadu 2016, František Živnůstka).

Motory splňující normu Euro VI jsou již od roku 2013 standardně dodávány do všech vozidel, která tak jsou ekologická i ekonomická zároveň. Zákazník má zároveň na výběr manuální nebo dva druhy automatické převodovky.

Název Setra je synonymem pro vysoké bezpečnostní standardy v konstrukci autobusů. Platí to jak pro moderní zájezdové, tak také pro linkové autobusy, vybavená aktivními i pasivními bezpečnostními systémy. Všechna vozidla jsou sériově vybavena antiblokovacím systémem (ABS), regulací skluzu kol (ASR) a brzdovým asistentem (BAS) a splňují veškerou evropskou legislativu.


Vůz ComhortClass 500 v pravém křídle výstaviště (22. listopadu 2016, František Živnůstka).

Podle předpisu ECER jsou autobusy pevné při překlopení díky vyšší tloušťce sloupků a použití výstužných prvků. Pro všechny modely jsou pak k dispozici i další bezpečnostní systémy jako asistent jízdního pruhu (SPA) nebo asistentem nouzového brzdění (AEBS).

Tento systém za pomoci radaru umístěného v masce vozidla upozorní řidiče, pokud je vzdálenost vozidla před ním nebo od stojící překážky příliš malá a v případě potřeby iniciuje plné zabrzdění autobusu, čímž se zároveň eliminuje selhání lidského faktoru.


Interiér je zbarvený do elegantní modré barvy (24. listopadu 2016, František Živnůstka).

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!