Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Czechbus: SOR představila parciální trolejbus

PRAHA - Dlouhodobá a stabilní společnost pro výrobu dopravních prostředků SOR Libchavy na letošním veletrhu Czechbus představila hned dvě novinky, a to nový model elektrobusu a parciální trolejbus.

/CZECHBUS 2016 - 3. díl/ V několikadílném seriálu se Informační portál Vlčoun.cz vrací k jednotlivým vystavovatelům...


(24. listopadu 2016, František Živnůstka).

Elektrobus nové generace - SOR Libchavy uvádí na trh svůj první elektrobus s plně nízkopodlažní platformou. Vůz s délkou 12 metrů je zároveň prvním třídveřovým vozem, který má jednotnou šířku všech dveří. V základní verzi nabízí 35 míst k sezení, avšak obsaditelnost lze nakonfigurovat dle požadavků zákazníka.

Elektromotor vozidla disponuje s výkonem 160 kW, baterie kapacitou 362 Ah a napětím 600 V. Celkové množství uložené elektrické energie v bateriích odpovídá 225 kWh a baterie samotné jsou nově umístěny ve střešních boxech, což umožňuje využít prostor pro cestující na maximum. Vůz je schopen urazit v městském provozu na jedno nabití až 150 km s ponecháním zhruba 20% rezervy. Elektrický pohon dodala firma Rail Electronics CZ. Na veletrhu proběhl křest nového vozidla za účasti tvůrce designu Patrika Kotase.


(22. listopadu 2016, František Živnůstka).

Trolejbus s pomocným bateriovým pohonem - druhá novinka společnosti SOR s označením SOR TNB 12 využívá motor o výkonu 175 kW od společnosti Pragoimex. Vůz je vybaven rekuperací elektrické energie, přičemž prioritně je rekuperovaná energie předávána do trakčních baterií, jejichž kapacita činí 56,4 kWh. Trolejbus vybavený poloautomatickými sběrači je schopen ujet až 15 km na plnou kapacitu baterií.

Baterie na střeše neomezují interiér

Bateriový box je vybaven samostatnou klimatizací, zajišťující optimální podmínky pro baterie a dosažení jejich maximální životnosti. Baterie umístěné na střeše vozidla nijak neomezují vnitřní prostor pro cestující, čímž je dosaženo kapacity 27 sedadel. Trolejbus je vybaven kompresorovou klimatizační jednotkou pro řidiče i cestující.


(24. listopadu 2016, František Živnůstka).

Česká společnost SOR si za 25 let své historie vybudovala stabilní zázemí pro výrobu a prodel vozidel hromadné dopravy zejména na domácím a slovenském trhu. Kromě výroby zajišťuje i servis, opravy a prodej náhradních dílů. Firma SOR Libchavy je součástí skupiny EP Industries.


(22. listopadu 2016, František Živnůstka).

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!