Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Tramvaje s českým know-how jezdí v Číně

PLZEŇ, ČÍNA - Nové moderní tramvaje 27T, které byly vyvinuty ve spolupráci s českou Škodou a čínskou CRRC, zahájily běžný provoz s cestujícími na první tramvajové lince v čínském městě Qingdao.

V Qingdau je zatím v provozu celkem sedm těchto slušivých a elegantních tramvají vycházejících z poznatků dřívějších typů...


Elegantní tramvaj s českým know-how (25. ledna 2016, Škoda Transportation).

"Naše společnost Škoda Transportation a společnost CRRC Qingdao Sifang začaly spolupracovat na tramvajových projektech již v roce 2012 a od té doby bylo podepsáno několik smluv. Nejvýznamnější byla smlouva na přenos technologie výroby tramvaje typu 15T ForCity Alfa do Číny a dále pak na společný vývoj právě tramvaje typu 27T, jejíž prototyp vozu byl představen v Číně již loni na začátku dubna," řekl předseda představenstva a generální ředitel společnosti Škoda Transportation Tomáš Ignačák.

Dodal, že Škoda je velice potěšena, že se jí podařilo uspět se svým know-how právě na vysoce konkurenčním trhu v Číně, kde o kontrakty bojují všechny světové firmy. Nová linka, na které vozí cestující tramvaj 27T, má třináct zastávek, měří deset kilometrů a vede od zbrusu nově postaveného depa stojícího na okraji moderní obytné čtvrti v Qingdau do centra distriktu Chengyang.


Netradiční čelo tramvaje 27T (31. ledna 2016, Škoda Transportation).

Vývoj nové tramvaje 27T vycházel z poznatků dřívějších typů, včetně tramvaje ForCity Alfa a tramvají typu ForCity Classic. "Tramvaj pro Čínu se nejvíce podobá tramvaji ForCity Alfa pro Prahu. Jedná se o tříčlánkovou 100% nízkopodlažní tramvaj se čtyřmi plně otočnými podvozky a nezávislými koly, která jsou opatřena přímým pohonem bez převodovek od 16 synchronních trakčních motorů s permanentními magnety o celkovém výkonu 720 kW. Trakční zařízení bylo vyrobeno v Číně, trakční motory dodala naše dceřiná společnost Škoda Electric," doplnil projektový manažer Škoda Transportation Radek Elhota.

Ve srovnání s pražskou tramvají ForCity Alfa je 27T obousměrná, dlouhá 35.190 mm, široká 2.650 mm a má maximální konstrukční rychlost 70 km/h. Je vybavena sedadly pro šedesát cestujících s prostorem až pro 320 stojících cestujících. Zatímco pražská 15T ForCity Alfa má vnitřní světlou výšku 2.317 mm, 27T jen 2.225 mm.
"Čína má velký zájem na rozvoji a využívání alternativních pohonných technologií. Samotný design vozu byl vyvinut společností CSR Qingdao Sifang," dodal Elhota.


Zajímavě pojatý interiér obousměrné tramvaje 27T (březen 2016, Škoda Transportation).

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!