Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Czechbus 2014 IV.: Iveco má kompletní Euro VI

PRAHA - Iveco Czech Republic představil na veletrhu Czechbus 2014 kompletní produktovou řadu Euro VI od minibusu až po turistický autokar. Potvrdilo tak své silné stránky v oblasti inovace.

Přednostmi jsou udržitelná mobilita, technologická dokonalost, ergonomická sedala či kvalita, komfort, design a rentabilita. 


Prezentace autobusů od Iveca Czech Republic (19. listopadu 2014).

Kompletní produktovou řadu Iveco Bus Euro VI prezentovala čtyři vozidla na expozici: Minibus Daily Tourys 7,5 m s motorem F1C 3,0 l Euro VI, Crossway LE City 12 m s novým pracovištěm řidiče (EBSF/VDV) a motorem Cursor 9 Euro VI, Magelys Pro 12,2 m s motorem Cursor 9 Euro VI, GX137 midibus 9,52 m s motorem Tector 7 Euro VI.

Na venkovní ploše pak byly Urbanway 12 m s motorem Cursor 9 Euro VI, Crossway Low Entry Line 10,8 m s motorem Tector 7 Euro VI a Crossway Pro 12m s motorem Cursor 9 Euro VI.


Interiér jednoho z vozů (19. listopadu 2014).

Jednou z největších hvězd veletrhu Czechbus 2014 bylbezesporu Nová Daily Minibus, která je k dispozici v několika různých verzích.  Tento vůz uspokojuje potřeby všech zákazníků podnikajících v oblasti hromadné osobní dopravy, ať se jedná o meziměstské, městské, zájezdové či školní autobusy.

Nová Daily, třetí generace lehkých užitkových vozů Iveco, získala titul „Mezinárodní dodávka roku 2015“.


Kabina řidiče s ergonomicky řešenou kabinou (19. listopadu 2014).

Iveco Bus na Czechbusu představil i vůz Crossway Low Entry (LE) s nízkopodlažním nástupem, který patří do rodiny Crossway, bezesporu nejprodávanější řady meziměstských autobusů v Evropě. Od jejího uvedení v roce 2006 bylo prodáno celé řadě významných evropských dopravců již více než 20.000 vozů Crossway a u zákazníků se setkávají s maximální spokojeností. Dvanáct metrů dlouhý Crossway, vystavený na expozici Iveco Bus, je městský model LE pro Deutsche Bahn, vybavený motorem Cursor 9 o výkonu 360 HP, se 45 sedadly a 2 sklopnými sedadly na centrální plošině.

Crossway LE je vybavený novým pracovištěm řidiče vyvinutým podle směrnic EBSF/VDV. Plně vyhovuje požadovaným parametrům z hlediska ergonomie, snadnosti přístupu, vytápění a ventilace a je jedním z nejlepších, pokud jde o viditelnost z místa řidiče a úroveň hlučnosti. Svou všestrannost a využitelnost od meziměstské po školní dopravu demonstruje řada Crossway Euro VI třemi novými optimalizovanými délkami vozů (10,8 m, 12 m a 13 m).


Další z vozů Iveco vystavený v interiéru výstaviště (19. listopadu 2014).

Kompaktní plně nízkopodlažní midibus GX 137  o délce 9,52 m a šířce 2,33 m nabízí vynikající ovladatelnost díky vnějšímu stopovému poloměru zatáčení 8,170 m a je ideálním doplňkovým dopravním prostředkem pro malá městská centra a linky s menší dopravní vytížeností. Vůz s pohodlným nástupem pojme až 70 sedících a stojících cestujících a to naprosto pohodlně díky třetím dveřím a centrálnímu prostoru, který je stejně velký jako u standardního autobusu.

Cestující jistě upoutá světlý interiér díky panoramatickému čelnímu sklu, prosvětlujícím otvorům ve střeše a trojúhelníkovému oknu, které nabízí širší výhled na město. K dispozici je 14 sedadel a jedno sklopné sedadlo. Ergonomické pracoviště řidiče a palubní deska s barevně zvýrazněnými prvky.


Dominující je prosvětlený interiér (19. listopadu 2014).

Magelys Euro VI potvrzuje svoji pozici vlajkového vozu své značky v segmentu dálkové a turistické přepravy. Stylový a dynamický design autobusu je vřelým pozváním k cestě na jeho prostorné palubě se vším komfortem a atraktivním panoramatickým výhledem. Vůz je vybaven také systémem LDWS, který používá sondu k detekci, zda vozidlo mimovolně nevyjíždí z pruhu a aktivuje vibrační systém instalovaný v sedadle řidiče, který ho na danou skutečnost upozorní.

Silný, všestranný, výkonný a atraktivní, takový je nový autobus Urbanway. Výhodou kompletní ocelové konstrukce je úplné ošetření kataforézou, která vozidlo chrání před korozí. Toto ošetření se používá na všech vozech modelové řady Iveco Bus. Co se týká interiéru, tak nové vnitřní osvětlení se skládá ze dvou souvislých pásů LED. Střední dveře jsou posunuty více dozadu tak, aby byla zajištěna vyšší produktivita a široká platforma ve středu vozu umožňuje umístění dvou invalidních vozíků.


I tady je kabina řidiče řešená ergonomicky (19. listopadu 2014).

Zcela nový pracovní prostor řidiče Urbanway je vyvinut v souladu s posledními standardy a poskytuje to nejlepší v rámci ergonomie, prostoru a pohodlí. Vyvýšená pozice řidiče nabízí vynikající výhled, přehlednost a pohodlné řízení bez stresu a zároveň chrání řidiče při čelních nárazech. Urbanway je k dispozici v délkách 10,5, 12 a 18 metrů a může být vybaven dvěma, třemi nebo čtyřmi dveřmi.

Ve pátém díle věnovaném veletrhu Czechbus 2014 se blíže seznámíme s prezentovanými vozy Škoda Electric.


Z prezentace Iveca Czech Republic (19. listopadu 2014).

Česká republika teď

zdroj: http://worldcamera.net/

zdroj: http://worldcamera.net

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!