Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Vybíráme napříč z krajů...

 Oprava sesuvu u Žalhostic
vyjde na sto milionů

 Historická vozidla MHD byla
lákadlem do Brna

 Oslavy 125 let MHD v Plzni
navštívily tisíce lidí

 V Praze si premiéru odbyly
hybridní Urbanwaye

Žluté vlaky povezou lokomotivy Siemensu

ČESKÁ REPUBLIKA - Společnost RegioJet oficiálně představila svůj nejnovější přírůstek do vlakové flotily pod firemními barvami - vícesystémovou lokomotivu Vectron od společnosti Siemens.

RegioJet se stává prvním vlakovým dopravcem v Evropě, který bude využívat tento typ pro pravidelnou dopravu.


Nová lokomotiva v čele vlaku RegioJet (21. listopadu 2014).

Firma RegioJet si od rakouské leasingové společnosti European Locomotive Leasing pronajala celkem tři vícesystémové lokomotivy Vectron na pět let, které rozšíří dosavadní dosavadní flotilu devíti lokomotiv Škoda. První lokomotiva Vectron již zahájila svoji činnost, a to v sobotu 15. listopadu 2014, kdy poprvé vyjela na trasu z Prahy do Havířova. Zbylé dvě lokomotivy převezme RegioJet na začátku prosince tohoto roku.

"Tyto nejmodernější lokomotivy v Evropě budou jezdit nejprve na trase Praha - Ostrava a od nového jízdního řádu od 14. prosince především pak na Slovensku, na naší nové trase Bratislava – Žilina – Košice," uvedl Radim Jančura, majitel společnosti Student Agency holding, do které patří i RegioJet.


Symbolický přípitek a křest nové lokomotivy (21. listopadu 2014).

RegioJet si lokomotivy Vectron vybral proto, že splnily technické požadavky, především pak na zabezpečovací zařízení a vícesystémovost. "Vectron může jet až 200 kilometrů v hodině a dosahuje výkonu 6,4 MW. Síla a univerzálnost zaručuje zákazníkovi potřebnou rychlost i nasazení v různých napěťových systémech," dodal Roman Kokšal, ředitel divize Mobility společnosti Siemens.

Mezi přední technické specifikace vícesystémové lokomotivy Vectron patří například nízké náklady životního cyklu, variabilnost různých provedení a flexibilita změn či servisní zázemí a možnost volby různých způsobů zajištění údržby.


Prezentace lokomotivy Vectron na pražském hlavním nádražží (21. listopadu 2014).

Lokomotivy jsou schváleny v řadě evropských zemí včetně České republiky a Slovenska. Toto elektrické tažné zařízení se pyšní také tím, že jako první na světě splnilo normy TSI pro interoperabilitu vysokorychlostní železnice a díky své konstrukci lze lokomotivu v budoucnu snadno doplnit pro provoz v dalších zemích.

Rakouská společnost European Locomotive Leasing GmbH má se Siemensem uzavřenou rámcovou smlouvu na dodávku až 50 lokomotiv Vectron. Ty mohou být nasazeny nejen v osobní, ale také v nákladní dopravě.


V čele vlaků RegioJet budou tyto lokomotivy přibývat (21. listopadu 2014).

Železnice teď

Kubova Huť:
zdroj: https://www.sumavanet.cz/

Kořenov:
zdroj: http://www.zubacka.cz/

Tip na další webkamery
nám pošlete na mail!

Počasí Praha 1 - Slunečno.cz

Ptáme se vás:

Preferujete klasické linky trolejbusů pod trolejovým vedením a nebo jste spíše pro parciální trolejbusy mimo troleje?
 

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!