Praha: Reklamní plochy má už i někdo jiný, než Rencar
PRAHA - Dopravní podnik hlavního města Prahy mění firmu na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech MHD. Koncem června uzavřel smlouvu se společností Czech Outdoor, která tak poprvé po dvaceti letech střídá firmu Rencar. Změnu umožnila soutěž, ve které podala druhou nejvyšší nabídku ve výši 1,6 milionu korun...
"Poprvé po dvaceti letech se v Dopravním podniku hlavního města Prahy podařilo prolomit monopol Rencaru. Uzavření smlouvy se společností Czech Outdoor znamená i velký symbolický úspěch. Oproti chování předchozího managementu dopravního podniku je současný proaktivní přístup vůči Rencaru vítaná změna," řekla pražská primátorka Adriana Krnáčová. Tímto krokem dopravní podnik získá za své reklamní plochy až 3 miliony korun ročně navíc.
Pražský dopravní podnik nyní se společností Czech Outdoor uzavřel smlouvu na pronájem reklamních ploch na 150 autobusech typu SOR NB12 a 150 autobusech typu SOR NB18. První reklamní kampaň už se na těchto plochách objevila. Rencar nyní Dopravnímu podniku platí za reklamní plochy přibližně 50 milionů korun ročně. "Při konkurenčních nabídkách za více než 140 milionů ročně je to pro dopravní podnik jasně nevýhodná a jednoznačně diskriminační cena," dodala Krnáčová.
Ilustrační foto: Vlčoun.cz/Filip Vlček.