Olomoucký kraj: Infolinka zažívá nárůst cestujících
OLOMOUCKÝ KRAJ - Infolinka Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje zaznamenala v prvním čtvrtletí letošního roku velký nárůst zájmu cestujících. Krajský koordinátor dopravy ji zřídil v září loňského roku a od letoška zásadně rozšířil její provozní dobu. Mimo jiné i kvůli chaosu v autobusové dopravě zkraje roku...
Linka, která má telefonní číslo 588 88 77 88, zaznamenala v prvním kvartálu roku 2018 nárůst počtu volajících i celkové délky hovorů oproti posledním třem měsícům roku 2017. Zásadní vliv na růst počtu volajících v lednu 2018 měly dotazy směřované ke změnám jízdních řádů s platností od 1. ledna letošního roku, nicméně nemalé množství dotazů se opětovně týkalo také tarifu a cen jízdného. Od ledna do března 2018 infolinku využilo celkem 1 404 volajících, což představuje pětinásobek oproti čtvrtému kvartálu roku 2017. Průměrná délka hovorů se pohybovala okolo tří minut.
Na Infolinku IDSOK byly nejčastěji směřovány dotazy týkající se změn v obslužnosti od roku 2018, ale především stížnosti na redukci spojů, nevyhovující časy odjezdů, nevhodné trasování spojů, vynechání obsluhy zastávek, neuskutečnění garantovaných návazností a chybějící jízdní řády na zastávkách. Ke konci měsíce ledna s blížící se platností prvních revidovaných jízdních řádů se začaly objevovat také dotazy týkající se plánovaných změn jízdních řádů.
Ilustrační foto: Vlčoun.cz/Filip Vlček.