Olomouc: DP vypsal soutěž na nový vzhled webu
OLOMOUC - Dopravní podnik města Olomouce nedávno zveřejnil na svých internetových stránkách Výzvu k podání nabídky v otázce Webové prezentace DPMO. Předpokládaný termín spuštění nových stránek, které budou vysoutěženy ještě v letošním roce, je 1. ledna 2017...
Podle dokumentace je cílem projektu modernizace designu a zlepšení image firmy na internetu. Vítězný dodavatel bude vybrán podle několika podmínek, a to dle ceny (50% hodnotícího kritéria), technického řešení a designu (40%) a termínu (10%). Design má být podle zadání pochopitelně přehledný, jednoduchý, měl by působit moderně, dynamicky a zároveň udržovat serióznost a důvěryhodnost firmy. Novinkami, které by měl tento nový web obsahovat, bude rozšíření anglického překladu a hlavně chatovací okno a napojení na sociální sítě Facebook, YouTube a Instagram.
Vypadá to, že olomoucký dopravní podnik hodlá konečně posunout způsoby komunikace s cestujícími takzvaně na další metu. Oproti ostatním velkým městům totiž právě tento kontakt s cestujícími poněkud pokulhává nebo dokonce chybí.
Současný web dopravního podniku. Foto: DPMO.