Břeclav: Cestujícím slouží nové kontaktní centrum
BŘECLAV - Nové kontaktní centrum Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje slouží od středy cestujícím v Břeclavi. Cestujícím se tak i v tady dostane plnohodnotného servisu od nákupu předplatních jízdenek přes vyhledávání nejlepšího spojení v kombinaci s nejlepší cenou...
Úkolem kontaktního centra je vyřizovat dotazy cestujících spojené s elektronickými předplatními jízdenkami, pomáhat jim při jejich zakládání a současně ověřovat totožnost a nároky na slevu. Vedle toho budou pomáhat s nalezením nejvhodnějšího tarifu a spojení. "Toto centrum je po centru na brněnském hlavním nádraží druhým, které bude vyřizovat potřeby a přání cestujících spojená s novými elektronickými předplatními jízdenkami na bankovních kartách," uvedl vedoucí marketingu IDS JMK Květoslav Havlík. Ty je možné pořídit již od 1. července prostřednictvím eshopu.
První kontaktní pracoviště vzniklo od 1. července na brněnském hlavním nádraží. "Kontaktní pracoviště však ještě není v definitivní úpravě," podotkl Květoslav Havlík. Právě proto bylo oficiální zahájení provozu center směřováno do nově opraveného nádraží v Břeclavi, kde je již prostor plně vybaven a v definitivní podobě.
Nové kontaktní pracoviště. Foto: IDSJMK/Martin Harák.