Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Inzerce

Vybíráme napříč z krajů...

 Bateriové vlaky najely téměř
sto tisíc kilometrů

 Trolejbusy pro Prahu dodá
turecká Bozankaya

 Bankovní kartou v Mostě
zaplatíme za rok a půl

 Počet cestujících ve Valmezu
překonal milion

Smíchovské perony mizí, přestavba frčí naplno

PRAHA - Radikální přestavba a modernizace smíchovského nádraží v Praze pokračuje. Stavbaři demolují stará nástupiště a staví dočasná provizoria, výstavba nových peronů by měla začít ještě v letošním roce.

Už začátkem února začne demontáž poloviny mostní konstrukce nad Nádražní ulicí, což si vyžádá výluku tramvají mezi Andělem a Smíchovským nádražím...


Přestavba smíchovského nádraží jede naplno (leden 2024, FB/Pražská integrovaná doprava)

Rekonstrukce smíchovského nádraží je v plném proudu. "Pracuje se například na prodloužení podchodů a výstavbě nové lávky přes kolejiště. Nyní se stavbaři zaměří na mosty přes několik ulic, proto dojde k dopravním omezením," informovala tisková mluvčí Správy železnic Nela Eberl Friebová. Od začátku února se tak krátkodobě uzavře nejprve Hořejší nábřeží a následně Nádražní ulice.

V noci ze soboty na neděli bude kvůli snesení poloviny mostní konstrukce úplně uzavřená komunikace na Hořejším nábřeží. Následně se zde do středy 5. února omezí provoz, silniční vozidla budou využívat jeden jízdní pruh, pro chodce vznikne náhradní trasa. Od pátku 7. února do neděle 16. února se pak zcela uzavře Nádražní ulice mezi tramvajovými zastávkami Plzeňka a Na Knížecí. Důvodem bude opět snášení mostní konstrukce. Namísto tramvají bude zavedena autobusová doprava, auta a chodci použijí náhradní trasy.

Čtěte také...
- Modernizace nádraží Smíchov skončí do tří let (vydáno 19. února 2024)
Správa železnic vybrala projektanta Smíchova (vydáno 3. července 2024)
  (zdroj: www.vlcoun.cz)


Přestavba smíchovského nádraží jede naplno (leden 2024, FB/Pražská integrovaná doprava)

Hlavní část rekonstrukce stanice Praha-Smíchov odstartovala loni v březnu. Stavbaři zahájili výstavbu provizorního nástupiště 1A, podchodů, nové lávky a kabelovodu. V souvislosti s tím přeložili také kabelové trasy. Letos bude navazovat rekonstrukce třetího a výstavba nového čtvrtého nástupiště, příchod cestujících k vlakům bude po náhradních trasách. Pracovat se bude také na severním křídle nádražní budovy a v další části kolejiště, natáhne se nové trolejové vedení.

Budoucí terminál Smíchov bude součástí velké proměny celého území. S železnicí propojí nejen tramvaje a metro, ale i nově budovanou čtvrť, která nabídne téměř 400 tisíc metrů čtverečních bytových, administrativních, obchodních či veřejných ploch. Zahájení projektu Smíchov City předcházela pečlivá patnáctiletá příprava, která zahrnovala řadu předběžných studií, změnu územního plánu, řešení dopravní infrastruktury a především velké mezinárodní architektonické soutěže. Nad nástupišti nového smíchovského nádraží vznikne platforma s autobusovým nádražím pro dálkové i příměstské spoje. K dispozici bude parkoviště P+R i kapacitní stání pro kola. Zastřešení nástupišť bude zároveň sloužit jako spojnice Smíchova a Radlic.


Přestavba smíchovského nádraží jede naplno (leden 2024, FB/Pražská integrovaná doprava)

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!