Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Inzerce

Vybíráme napříč z krajů...

 Konec tramvají T6A5 v Brně
přijde do dvou let

 Budějovické 15Tr a 25Tr
dojezdí do příští rok

 Jihlavu trápí problémy
s parciálními trolejbusy

 RegioPanteři PID jezdí
na všech spojích do Kralup

Výluka 13. - 28. července 2015 (Masarykova)

ÚSTÍ NAD LABEM - V rámci celosíťové výluky, během které se uskutečnila výstavba a napojení nového obratiště Panská, provedli pracovníci dopravního podniku modernizaci trolejí pod Městským stadionem.

Nebylo tak nutné kvůli realizaci těchtorozsáhejších úprav nasazovat další náhradní autobusovou dopravu v jiném termínu...


Pracovníci dopravního podniku na výjezdu z Holoměře (24. července 2015, Ladislav Grepl).

Protože zmíněnou výstavbu točny Panská prováděla externí firma Strabag i se svými vlastními pracovníky, tak středisko Pevná trakční zařízení ústeckého dopravního podniku využilo čas výluky k vlastním investicím a aktivitám.

Dlouhodobě nevyhovující stav trolejového vedení v části Masarykovy ulice pod stadionem tak vzal v minulých dnech za své.


Stopa byla posunuta více do vozovky (21. července 2015, Ladislav Grepl).

Zejména ve směru do centra města pod křižovatkou u restaurace U Kroupů docházelo velmi často kvůli parkujícím automobilům téměř k maximálnímu vybočení sběračů trolejbusů a mnohdy i vypadnutí a poškození nejen trolejí, ale i výhybky ve směru pod Holoměř. V samotné křižovatce byl namáhán výjezd z Holoměře pro linku 60.

A právě z těchto důvodů Dopravní podnik města Ústí nad Labem přistoupil k modernizaci zmíněného úseku.


Upraveno bylo také křížení (24. července 2015, Ladislav Grepl).

Zaměstnanci Dopravního podniku použili téměř kilometr nového trolejového drátu, přičemž stopa do centra byla posunuta o metr a půl až dva metry blíže ke středu vozovky. Instalovány byly nové dvě sjížděcí výhybky, dvě křížení a jedna výhybka elektrická, všechny v tahovém provedení od firmy Elektroline.

Modernizace přinesla řidičům možnost rychlejšího a plynulejšího průjezdu s minimalizací rizika mimořádné události. To v konečném důsledku ocení také cestující, protože se mírně zrychlí cestovní rychlost.


Náhradní doprava byla zavedena kvůli pracím v centru (24. července 2015, Ladislav Grepl).

Na rozdíl od externí firmy pracující v centru města odvedli zaměstnanci Pevných trakčních zařízení svědomitou, kvalitní práci, za což jim nejen jménem Informačního portálu Vlčoun.cz patří uznání a velký dík. A pro srovnání se mrkněte také na výstavbu obratiště Panská, kterou prováděla externí firma Strabag...

Čtěte také...
- Výluka 13. - 28. července 2015 (Panská) (vydáno 4. srpna 2015).
- Závada na nové troleji zastavila trolejbusy (vydáno 30. července 2015).
  (zdroj: www.vlcoun.cz).


Detailní pohled na horní precizní křížení (31. července 2015, Ladislav Grepl).

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!