Výluka 22. - 23. května 2010
Víkendů využívá dopravní podnik tradičně k celosíťovým výlukám. Jednak je slabší provoz a poptávka cestujících a jednak má dopravce k dispozici dostatečný počet autobusů náhradní dopravy.
V závěru května probíhala instalace převěsů trolejového vedení u Divadla.
Pracovníci vrchního vedení během převěšování převěsů. Foceno 22. května 2010.
Původní trolejové vedení totiž drželo na sloupu, který se nacházel v místě staveniště polyfunkčního domu. V minulosti tak bylo převěšeno na dočasně umístěný sloup, se kterými jsme se mohli setkávat například na Masarykově ulici nebo dříve také u Přístavu.
Práce na trolejovém vedení v prostoru křižovatky. Foceno 22. května 2010.
Během této výluky tak pracovníci vrchního vedení přistoupili k jeho převěšení na nově dokončenou budovu Regionádní rady regionu soudržnosti Severozápad.
Kloubové autobusy byly nasazeny na linku 57. Foceno 22. května 2010.
Trolejbusové linky tak jezdily po celý víkend podle platných jízdních řádů. Jedinou změnou bylo jejich nahrazení autobusoou dopravou.
Mezi montážními plošinami projíždí autobus NAD linky 55. Foceno 22. května 2010.
Podobná akce se uskutečnila také u Hraničáře. Tady bylo trolejové vedení na budovu hotelu Clarion (součást objektu CPI Hraničář) převěšováno v průběhu nočních celosíťových výluk bez většího zásahu do provozu.
Práce na trolejovém vedení v prostoru křižovatky. Foceno 22. května 2010.
Díky tomu tak bylo možné během sobotního dopoledne pouze složit a odvézt sloupy trolejového vedení.
Mezi vypravenými autobusy NAD na lince 57 byla také Karosa ev.č. 373. Foceno 22. května 2010.
Již v neděli odpoledne byly následně na linky vypravované od vozovny Všebořice nasazeny zpět trolejbusy. Převěšování trolejového vedení bylo opět úspěšné.
Práce na demontáži sloupů trakčního vedení u Hraničáře. Foceno 22. května 2010.