Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Inzerce

Vybíráme napříč z krajů...

 Konec tramvají T6A5 v Brně
přijde do dvou let

 Budějovické 15Tr a 25Tr
dojezdí do příští rok

 Jihlavu trápí problémy
s parciálními trolejbusy

 RegioPanteři PID jezdí
na všech spojích do Kralup

Berlínský InnoTrans představil novinky

ČESKÁ REPUBLIKA, NĚMECKO - Opět po dvou letech se v Berlíně ve dnech 23. až 28. září 2014 uskutečnila prestižní a známá výstava InnoTrans, zaměřená na novinky v oblasti kolejové dopravy.

K vidění byly vozy jak tuzemských výrobců, tak i těch zahraničních. Nechyběly tramvaje, vlakové soupravy či vlaky...


Jednotka řady 640 pro České dráhy (26. září 2014).

Kromě mnoha stánků v několika halách, představující jednotlivé komponenty pro drážní průmysl, zde byla na venkovním prostoru k vidění řada kolejových vozidel od lokomotiv, elektrických vysokorychlostních jednotek, přes tramvaje i monorail až po vozy, určené k rekonstrukcím kolejišť.

V oblasti lokomotiv, elektrických jednotek a tramvají zde byly zastoupeny i české a slovenské firmy, dále zde byly k vidění vozy zahraničních výrobců, určené pro české dopravce.


Lokomotiva 794.001 CZ LOKO (26. září 2014).

Škoda Plzeň zde představila elektrickou jednotku řady 640 pro České dráhy a pětidílnou tramvaj Škoda 28T pro turecké město Konya.

Čtěte také...
Tramvaje pro Konyu pojedou i bez troleje (vydání 9. května 2014).
  (zdroj: www.vlcoun.cz)


Railjet pro České dráhy (26. září 2014).

Firma CZ LOKO vystavovala motorovou lokomotivu 794.001, určenou pro posun. Lokomotiva má diesel-elektrický přenos výkonu, pohon zajišťuje motoro CAT C13 o výkonu 328 kW, maximální rychlost činí 60 km/h.

Z vozidel zahraničních výrobců byla na InnoTransu vystavena dvě vozidla, určená pro české dopravce. Siemens představil dva vozy Railjetu pro ČD, konktrétně čelní vůz 80-91.006 a vůz s třídou Economy. Druhým vozem byl nový vagón rumunské firmy Astratrans Arad pro RegioJet.


Motorová jednotka 861.014 (26. září 2014).

Ze slovenských výrobců se se svými vozidly představily ŽOS Vrútky, které ukázaly motorovou jednotku 861.014, jezdící v RD Humenné, a rekonstruovaný vagón druhé třídy, upravený pro dopravu kol. Provozovatelem obou vozidel jsou slovenské železnice ZSSK.

Kromě dalších vozidel, jako bylo např. italské pendolino, dvoupatrová elektrická jednotka pro francouzské SNCF, nebo rekonstruovaná motorová lokomotiva řady 221.145, byla na InnoTransu vystavena i jednotka monorailu od Bombardieru Innovia Monorail 300.


Žralok pro německé železnice, vůz 631.001 (26. září 2014).

Ze zahraničních výrobců měla na výstavě velké zastoupení polská firma PESA, která například vystavila motorový vůz PESA LINK 631.001 pro DB, který je jednodílnou variantou českých "žraloků", motorových jednotek řady 844.

Pozoruhodný je především dohodnutý kontrakt, který počítá s dodávkou 650 (!) vozů německým drahám.


Innovia Monorail 300 od Bombardieru (26. září 2014).

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!