Výluka 17. listopadu 2012
ÚSTÍ NAD LABEM - Úprava trakčního vedení byla příčinou plánované jednodenní výluky trolejbusů na lince číslo 54. Pracovníci vrchního vedení pracovali v úseku Stříbrnické nivy - Malátova.
I v tomto případě se ale už v podvečer na linku číslo 54 vrátily trolejbusy a autobusy tak mohly zatáhnout do garáže.
Kloubový autobus Karosa ev.č. 380 projíždí okolo plošiny. Foceno 17. listopadu 2012.
Od ranního výjezdu byly na linku číslo 54 vypraveny autobusy náhradní dopravy. Zcele překvapivě tři kloubové a jeden standardní. Důvodem nasazení náhradní dopravy byly práce na trolejovém vedení.
Pracovníci dopravního podniku mezi zastávkami Stříbrnické nivy a Malátova posouvali trolejové vedení blíže středu vozovky.
Pracovníci vrchního vedení nad zastávkou Stříbrnické nivy. Foceno 17. listopadu 2012.
V podvečer ale byl provoz trolejbusů na lince číslo 54 díky rychlosti prací obnoven. Původně totiž byla výluka ohlášená na celý den.
Trolejové vedení se posouvalo v délce desítek metrů. Foceno 17. listopadu 2012.
Podobné úpravy trakčního vedení se nyní plánují častěji. Poslední takovou změnou prošla trať v Drážďanské ulici. Při výluce v sobotu 6. října byla více do prostředku ulice posunuta trolejová stopa ve směru z centra.
Jeden z posledních autobusů před obnovením provozu. Foceno 17. listopadu 2012.