Get Adobe Flash player

Vlčoun.cz na facebooku

Lajkněte náš facebook...

Inzerce

20191001 csad vsetin 01

Inzerce

Vybíráme napříč z krajů...

 Konec tramvají T6A5 v Brně
přijde do dvou let

 Budějovické 15Tr a 25Tr
dojezdí do příští rok

 Jihlavu trápí problémy
s parciálními trolejbusy

 RegioPanteři PID jezdí
na všech spojích do Kralup

Dělníci dokončují Elektru i opravu Nádražní

OSTRAVA - Prakticky už jen několik týdnů zbývá do obnovení provozu zastávky Elektra v centru Ostravy. Dělníci tady v těchto dnech pokládají zámkovou dlažbu a dokončují usazování obrubníků.

Rekonstrukce důležité dopravní tepny procházející centrem Ostravy se tak blíží ke konci, hotovo by mělo být ještě letos...


Budoucí zastávkou Elektra projíždí tramvaj linky číslo 1 (7. října 2016, Filip Vlček).

Rekonstrukce Nádražní ulice v Ostravě, která začala první etapou loni v dubnu, se blíží do finále. Zatímco v závěru srpna se do této důležité dopravní tepny vrátily tramvajové linky, dělníci nadále pracují na tom, aby se do ulice mohly vrátit také osobní automobily. Podle dosavadního vývoje se tak stane v závěru listopadu.

Tím se rekonstrukce Nádražní ulice přehoupne do závěrečných prací, zcela hotovo by mělo být začátkem příštího roku. Do té doby budou probíhat ještě dokončovací práce a opuštění staveniště.


Tramvaj projíždějící rozestavenou zastávkou Elektra (7. října 2016, Filip Vlček).

Poměrně viditelný stavební ruch je patrný v prostoru budoucích zastávek Elektra. Ty byly dočasně zrušeny společně se zahájením přestavby Nádražní ulice v dubnu, Dopravní podnik Ostrava cestující odkázal na blízkou zastávku Karolina.

Nové zastávky Elektra budou vypadat úplně stejně, jako loni upravené zastávky Stodolní - vyvýšená nástupiště zastávek budou přiblížena k tramvajové trati. Díky tomu je zajištěno, že při nastupování a vystupování cestujících v zastávce musí automobily za tramvají zastavit. Je totiž zcela zamezeno dosavadnímu průjezdu aut mezi chodníkem a tratí. Chodník je ale i přesto uzpůsoben pro případný průjezd záchranky či policie.


Tramvaje občas musí zastavit, aby dělníci mohli dokončit úkon (7. října 2016, Filip Vlček).

Investiční akce je financována z Regionálního operačního programu a míra dotace činí 85 procent. Původně ostravská radnice počítala s náklady okolo 308 milionů korun, ve výběrovém řízení na zhotovitele stavby nakonec vyhrálo sdružení firem Strabag a Staspo s nabídkovou cenou 164,5 milionů korun.

Během prací byla celá komunikace procházející skrz centrum opravena, vozovky dostaly nový povrch a zmodernizovány byly inženýrské sítě včetně plynovodu a kanalizace. Opravena byla také tramvajová trať.


Nádražní ulice se opět stane rušnou částí města (7. října 2016, Filip Vlček).

Informační portál Vlčoun.cz sleduje rekonstrukci Nádražní ulice od zahájení prvních prací. Kompletní informace včetně aktuálního dopravního opatření čtenáři najdou na adrese rekonstrukcenadrazni.vlcoun.cz a k dispozici je také kompletní databáze všech článků, které se rekonstrukcei Nádražní ulice v Ostravě věnovaly.

Čtěte také...
- Souhrnný a průběžně aktualizovaný článek o rekonstrukce Nádražní ulice (vydáno 15. dubna 2016).
  (zdroj: www.vlcoun.cz).


Provoz se do normálu vrátí ještě v letošním roce (7. října 2016, Filip Vlček).

Naši mediální partneři:

      
20170702 spoluprace dopravacek

Kvalitní české firmy a zajímavé akce v dopravě:

    20160301 banner down 03 20160301 banner down 04 
Chcete být vidět na tomto místě a oslovit tak tisíce návštěvníků měsíčně? Napište nám a dozvíte se více!