Obratiště Všebořice
ÚSTÍ NAD LABEM - Jedním z nejstarších obratišť, které dodnes slouží pravidelnému provozu, je to ve Všebořicích u dnešní trolejbusové vozovny na severním konci téměř šest kilometru dlouhé Masarykovy ulice.
Dříve se tu trolejbusy pouze otáčely, až v roce 1990 byla zprovozněná vozovna určená ve finále až pro stovku trolejbusů.

Celkový pohled na obratiště Všebořice (1. července 2011).
| Základní údaje o trati "obratiště Všebořice" | |
| Trolejbusová trať v provozu od: | od 1. února 1989 | 
| Trolejbusová trať odstraněna: | dosud v provozu | 
| Typ provozu: | pravidelný | 
| Pravidelný provoz MHD: | 54 a 56 | 
| Poznámka: | trať je kompletně napojena k síti | 
Výstavba nových trolejbusových tratí byla v Ústí zahájena v roce 1984. O pět let později se první trolejbus vydal z dosavadní konečné na Holoměři (u zastávky Beethovenova) dále kolem stadionu a Bukov na obratiště Všebořice.

Trolejbus linky číslo 56 opouští výstupní zastávku (1. července 2011). 
Obratiště Všebořice navazuje na trať vedoucí z Bukova do Všebořic. Nachází se u křižovatky ulic Masarykova a Lipová a je v bezprostřední blízkosti současné trolejbusové provozovny Všebořice. Kromě hlavní stopy trolejbusům slouží také jedna vedlejší, díky čemuž je možné v obratišti ukončit dvě linky, aniž by jejich řidiči museli manuálně překlápět nebo stahovat sběrače.
Součástí trolejového vedení je jedna rozjezdová a jedna sjezdová výhybka, vjezd a výjezd je umožněm jen ve směru z/do centra.

Rozjezdová výhybka na vjezdu do smyčky (1. července 2011).
Dříve byla točna zároveň součástí původního provizorního vjezdu do vozovny, které bylo zprovozněno 30. listopadu 1990 a vydrželo tak až do definitivního dokončení trolejbusové vozovny v roce 1993.
Obratiště není vybaveno zastávkou (jsou na Masarykově ulici) a vzhledem k blízkosti vozovny ani sociálním zázemím řidiče.

Pohled na trolejbus v oblouku obratiště (1. července 2011). 
Obratiště využívají dvě trolejbusové linky, a sice denní linka číslo 54 a linka 56 s nepřetržitým provozem. Dříve byly v místě původního vjezdu do vozovny odstavovány autobusy z dělených směn mezi ranní a odpolední částí.

Z obratiště vyjíždí trolejbus ev.č. 533 (1. července 2011).










 
 






