DP Ostrava najdete na facebooku i instagramu
OSTRAVA - Dopravní podnik Ostrava zavádí novou úroveň komunikace s cestujícími. Dopravní podnik se tak oficiálně objevil na sociálních sítích, jako jsou facebook či instagram.
Zájemci se tak mohou stát jeho fanoušky a sledovat, co se kolem dopravního podniku děje, a to dokonce se zpětnou vazbou...
Cestující mohou DP kontaktovat na facebooku (6. srpna 2016, Ondra Kašpárek).
Z průzkumu, který si Dopravní podnik Ostrava nechal zpracovat na konci loňského roku, vyplývá, že většina cestujících chce získávat informace o MHD prostřednictvím internetu. Dopravní podnik Ostrava má nyní pokryty všechny dostupné komunikační kanály.
"Teď můžeme cestující informovat snadno a rychle o všem, co se v ostravské městské hromadné dopravě děje. Samozřejmě komunikace je oboustranná a také cestující nás mohou nyní snadno kontaktovat, když mají problém, nebo se chtějí na něco zeptat. Je to další krok ve zvyšování komfortu pro cestující," popsal novinky ředitel Dopravního podniku Ostrava Daniel Morys.
Ostravská doprava se tak přiblížila většině cestujících (6. srpna 2016, Ondra Kašpárek).
Standardně bylo možné kontaktovat dopravní podnik pomocí chytrých telefonů, e-mailů nebo prostřednictvím on-line formuláře. Komunikace prostřednictvím sociálních sítí už nejsou doménou pouze teenagerů, ale všech cestujících. Z průzkumu, který si ostravský dopravní podnik nechal vypracovat na konci roku 2016, vyplývá, že 54 procent cestujících chce získávat informace výhradně prostřednictvím internetu.
"Zavedli jsme zcela nový systém a organizaci vyřizování všech dotazů, které k nám chodí. Průměrně jsme schopni na došlé podněty reagovat během jednoho dne," dodal Morys. Dopravní podnik spustil také nově rozšířenou verzi internetové stránky Časté dotazy, kde mohou cestující najít odpovědi na své otázky přehledně a rychle.
Rozšířeny byly také Česté dotazy na webu DP (6. srpna 2016, Ondra Kašpárek).