Praha: DP posílil služby, aby byl připraven na povodeň
PRAHA - Pražský dopravní podnik se připravuje na příchod vody. Již koncem minulého týdne došlo k výraznému posílení dispečerských směn na dispečinku i v ulicích města. Nad rámec toho došlo také k posílení informačních kanálů, kde cestující dostanou kompletní informace. Telefonní linka je tak do odvolání provozována nepřetržitě i v noci...
Dopravní podnik hlavního města Prahy od pátečního odpoledne posílil všechny dispečerské směny na dispečinku i v terénu. "Prakticky nonstop monitoruje kritická místa, jako jsou drobné vodní toky Botič, nebo Rokytka v oblasti Nuslí a Libně, podjezdy Těšnov, Bulhar, nebo v Braníku pod železničním mostem a oblast Karlína. V metru byla prověřena všechna kritická místa, techničtí pracovníci metra jsou připraveni k instalaci ochranných zídek kolem vybraných vestibulů stanic," potvrdila tisková mluvčí Dopravního podniku hlavního města Prahy Aneta Řehková.
Dopravní podnik je také připraven na vypravení autobusů pro potřeby krizového štábu, posílil pak kapacity pracovníků zastávkové služby a informátorů V případě potřeby budou jako informátoři sloužit také pracovníci přepravní kontroly. Telefonická informační linka dopravního podniku je od pátečního odpoledne až do odvolání převedena do nepřetržitého provozu. Posílen je také provoz informátorů, kteří zajišťují zodpovídání dotazů v chatbotu dopravního podniku, ti budou cestujícím k dispozici od 7.00 do 20.00 hodin i během víkendu.
Ilustrační foto: Vlčoun/archiv.