Ostrava: Díky festivalům se prodalo pět tisíc jízdenek
OSTRAVA - Více než 4700 prodaných festivalových jízdenek v hodnotě přes milion korun. Dopravní podnik Ostrava i letos v době konání letních festivalů nabídl zákazníkům speciální zvýhodněné sedmidenní jízdné v ceně 250 korun. Jízdenka umožnila cestování ve všech tramvajích, trolejbusech a autobusech Dopravního podniku Ostrava...
Na festival Colours of Ostrava se prodalo přes 2700 festivalových jízdenek v celkové hodnotě více než 675 tisíc korun. Jízdenku, kterou bylo možné nahrát přímo na čip festivalového náramku, bylo možné zakoupit v mobilní aplikaci MojeDPO nebo na webu dopravního podniku. Zároveň MHD ve festivalových dnech využilo o téměř 40% více cestujících, kteří se odbavili na krátkodobou jízdenku přímo na validátorech ve vozech. Na festival Beats for Love se letos prodalo přes 2000 kusů jízdenek v aplikaci MojeDPO v celkové hodnotě přes 500 tisíc korun. Oproti roku 2023 jde o nárůst 22%.
"Těší nás, že o festivalovou jízdenku je každý rok velký zájem. Festivalová jízdenka cílí hlavně na návštěvníky města, kterým chceme ukázat, že Ostrava má moderní a přívětivou MHD," řekl generální ředitel Dopravního podniku Ostrava Daniel Morys. Festivalovou jízdenku připravil Dopravní podnik Ostrava pro návštěvníky velkých kulturních a sportovních akcí poprvé již v roce 2018. Speciální zvýhodněná jízdenka umožňuje účastníkům vybraných akcí cestovat MHD levněji, sedmidenní festivalová jízdenka je v ceně standardní třídenní jízdenky.
Ilustrační foto: Dopravní podnik Ostrava.